Invocarea- Kelly Armstrong

Ce ai face daca intr-o zi ai afla ca lumea te crede nebuna, esti inchisa intr-un sanatoriu de boli mintale, brusc dandu-ti seama ca poti vedea morti si stafi??? Ei bine Chloe a trebuit sa treaca prin asta, si chiar a trebuit sa ajunga sa si le cunoasca caci erau puterile ei, cele care o faceu diferita, dar in acelasi timp o face nebuna, puterile care o ajutau si de asemenea puterile care incepeau sa-i faca viata un calvar….Dar brusc la sanatoriu isi da seama ca nu toti sunt ceea ce arata. Intalneste un varcolac, un magician, de fapt doi si un semidemon. Din pacate semidemonul paraseste sanatoriul nimeni nestiind unde va merge, dar un lusru e sigur Chloe trebuia sa plece cat mai repede de acolo, caci era amenintata sa fie scoasa ai ea din plan. Pe parcurs descopera ca este o necromanta a carei putere nu va putea fi stapanita de catre nicio fiinta. Tot se intampla in fractiunuii de secunda periculoase, fiecare personaj stie deja despre puterea lui Chloe, dar ea nu isi doreste sa fie diferita de altii, ba chiar mai mult isi doreste sa se intoarca acasa mai repede, mintind pentru asta…..Sfarsitul este unul destul de neasteptat, totul incheiindu-se cu o nimicitoare tradare….va putea Chloe sa-si revina vreodata???

 Am inceput sa atribui note la carti si de asemenea, pe cele mai bune le-am pus in categoria True Books, sper ca va placut, caci in volumul 2 si 3 nu ve-ti avea timp sa respirati prea mult….

Nota: 5/5…geniala

2 gânduri despre &8222;Invocarea- Kelly Armstrong&8221;

  1. Nu ştiam la ce să mă aştept, când am început cartea. Am citit pe spate, în grabă, şi mă tot întrebam ce o fi ăla, necromant. Na, că am şi aflat 😀 Ideea mi s-a părut foarte interesantă, poate nu cea mai originală, dar cateogric stilul autoarei o diferenţiază de celelalte cărţi şi o clasează pe un loc înalt 🙂 Mi-a plăcut numele Sanatoriului, are aşa o rezonanţă cu tentă horror. Poate e doar impresia mea, nu ştiu :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

