Cosmarul vraciului- Joseph Delaney

      Vraciul a fost mereu puternic in lupta impotriva intunericului,  mereu reusind sa invinga chiar si cele maigroaznice creaturi. Insa cand bibloteca sa este arsa, singurul lucru care ii mai ramane este sa ajunga pe insula Mona in cautarea Osoasei Lizzie, carea scapat din put. Ajunsi pe insula, Tom este considerat ca fiind vrajitor ce e in cardasie cu Intunericul, astfel este capturat de „politie”. Osoasa lizzie este ajunsa la 40 de ani- ani infloritori pentru o vrajitoare-cand are cea mai mare putere, ajungand la apogeul puterii sale. Tom face un pact cu aceasta pentru a putea scapa de mania unui saman ce controla o fiara teribila-un bungan ce nu putea fi infrant cu ajutorul sarii si piliturii de fier. Intr-un final Tom va trebui sa fie fata in fata cu vrajitoarea, insa acesta este inca legat de urciorul de sange cu Alice…..

Parerea mea: Cred ca este una dintre cele mai bune carti din Cronicile Wardstone, repet m-a cucerit fiecare pagina…plus ca nu am putut-o lasa din mana o zi intreaga:))))

P.S.: Tineti-mi pumnii la simulare…..maine o dau pe cea de la romana!

5 gânduri despre &8222;Cosmarul vraciului- Joseph Delaney&8221;

  1. Eu am citit decat Ucenicul vraciului si nu m-a impresionat deloc. Nu imi place stilul autorului, ideea desi interesanta, nu m-a dat pe spate. Pur si simplu am tras de mine sa o termin, si… nu, nici acum n-am terminat-o :)) Ma plictiseste foarte tare 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

