Magicianul- Michael Scott

                                                                                                Actiunea se petrece in ….Paris! (o, iubesc orasul asta!). Josh si Sophie sunt doi frati gemeni cu puteri  extraordinare, sunt gemenii alesi , cei care se mentioneaza in Codex ca fiind „Unul si acelasi”, acestia putand ori sa distruga lumea ori sa o salveze. Sophie are puterle deja Trezite cu ajutorul vrajitoarei Strabune Hekate, insa puterile lui Josh nu au fost activate inca. Dee, personajul negativ ce vrea sa conduca lumea- devine din ce in ce mai „obsedat” de ideea unei lumi conduse de Stabunii Intunecati-unele dintre primele creaturi ale pamantului. Astfel Dee reuseste sa cheme o disir- creatura fantastica, asemanata unei femei practic invincibile- care invoaca cea mai veche creatura a lumii( numele e destul de complicat!) pune stapanire pe Josh capturandu-l cu niste vorbe desarte! Acum puterile lui Josh sunt in mare pericol de a fi trezite de Marte- Zeul Razboiului-unu dintre cei mai infricosatori zei care au domnit odata pe pamant!

    Parerea mea: imi pare rau ca ma citit direct volumul 2 (in volumul 1, puterile lui Sophie sunt trezite!), dar in rest este foarte misto. Sunt o gramada de creaturi magice(de care nu am mai auzit!) si care au puteri extraordinare! Pacat ca volumul 3 nu se gaseste in librarii!

Nota:….4/5

17 gânduri despre &8222;Magicianul- Michael Scott&8221;

      1. Nu prea am carti , care le am au valoare sentimentala sau imi plac mult de tot . Inca lucrez la biblioteca mea .Ti-as fi dat cu mare drag

        Apreciază

    1. ma intereseaza dragostea si raul. As fi incantata sa fac schimb cyu tine. Sunt o persoana de incredere, sper asa sa fi si tu. Trimite-mi adresa ta la adresa de mail malinabarbu@yahoo.com adresa mea e printre primele comentarii cu Lissa de la schimb de carti. Ca sa nu existe nicio problema o sa punem ambele coletele luni la posta!

      Apreciază

  1. Wow. N-am mai auzit de cartea asta, dar ma fascineaza cartile cu zei 🙂 Aici vad ca este un amestec intre zei, vrajitori, chestii malefice 😀 Simbolurile de pe coperta sunt ATAT de smechere! Imi aminteste de Supernatural 😀 ❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

