Concurs (#2)

 Este al doilea meu concurs. De fapt este un mini-concurs.

Reguli:

-Follow blogului

-Comentariu cum ca ati fi de acord sa participati

– Sa faceti public concursul( pe alte bloguri sau retele de socializare, dar sa-mi dati link-ul)

Premiile:

-Cercul secret( vol3) in editie de chiosc

-Cateva semne de carte surpriza

Castigatorul va fi ales  de mine( va conta si fideliatea acestuia pe blog).

Durata concursului: 27 februarie- 8 martie.

Ps: Sa stiti ca n-am uitat de concursul de fidelitate, dar va fi mai incolo. Mult succes.

  A voastra…Yuki.

12 gânduri despre &8222;Concurs (#2)&8221;

  1. Particip.
    Iulia
    share : Fermus Elena Iulia a distribuit un link.
    acum aproximativ un minut
    Concurs (#2)
    yukiblack.wordpress.com
    Este al doilea meu concurs. De fapt este un mini-concurs. Reguli: -Follow blogului -Comentariu cum ca ati fi de acord sa participati – Sa faceti public concursul( pe alte bloguri sau retele de soc…
    Îmi place · · Promovează · Distribuie

    http://www.facebook.com/Fermus.Iulia.O.o

    Apreciază

Lasă un răspuns

