Crescendo

   Nora- adolescenta tipica de 16 ani , orfana de tata. Patch- inger cazut,dar ajuns inger pazitor cand o salveaza pe Nora. Tatal norei a murit subit, iar nora inca nu reuseste sa treaca peste. Plus ca mai are si colege pe care nu le poate suporta, iar acestea pun sare pe rana mai mult decat oricand! Intr-un moment intim dintre Nora si Patch, Nora ii marturiseste iubirea sa asupra lui…..,dar acesta pleca. Nora si Patch ajung sa se desparta!( asta e partea trista!). Insa de la un timp se pare ca Patch ajunge sa se intalneasca cu altcine, iar Nora se razbuna iesind cu Scott-un nefilim. Se intampla ceva ciudat, Nora primeste un bilet in care scrie ca Mana Neagra i-a ucis tatal. Si brusc afla ca Mana Neagra este porecla lui Patch…..

Parerea mea: A fost mai buna ca primul volum, iar suspansul e mult mai mare( si cand spun mai mult ma refer la extrem de mult). Cam neinspirata ideea de Mana Neagra( nu mi-a placut numele- parca e nume de mafiot!)

P.S.: Stiti cumva vreun blog unde pot gasi carti fantastice de vanzare( sa nu fie noi), de preferta in engleza?

Nota:….5/5…genialaaaa!

a

4 gânduri despre &8222;Crescendo&8221;

    1. Şi eu am găsit acelaş blog, devenit librărie, care are o grămadă de cărţi la preţuri bune 😀 Îmi mai iau cărţi de pe elefant, sau de exemplu, am găsit pe site-ul editurii Corint Junior nişte reduceri super tari, şi mi-am comandat Dispozitive infernale, cele 2 volume, la preţ de unul 😀

      Apreciază

  1. Mie nu mi-a placut seria. Adica, nu ca nu mi-a placut, ca a avut momente de actiune, si amuzante, dar nu m-a impresionat prea mult. Patch este fascinant, si asta e tot ce a fost interesant in carte. Se prea poate sa fi fost eu racita cand am citit volumul, dar asa mi-a dat impresia. Este mai slabut decat primul volum 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

