Copiii întunericului de Lavinia Călina- Recenzie

Coperta_Neamul_Corbilor-vol1Roxana şi Nicol, adaptându-se la viaţa monotonă din oraşul lor catalogat drept ,,plicticos” până să înţeleagă cu adevărat ce înseamnă adrenalina. Să fii vânat de cel mai puternic neam şi să fii ameninţat? Să fii scos din monotonie cu violenţă de către neamuri ce s-au creat acum 500 de ani şi fiecare e gata să te convertească să devii una de-a lor? Cam aşa sună viaţa lui Nicol şi Roxanei când îşi dau seama că magia este un lucru ce poate fi controlat ori pentru a te ascunde ori ca să devii cel mai bun, indiferent dacă trebuie să omori pentru aceasta.

,,Tu cât de mult te poţi ascunde de magie?”

Părerea mea:

Şi ajungi să nu mai citeşti cărţi fantasy timp de 2 ani şi apoi dai de ACEASTĂ carte, şi apoi te întrebi de ce nu există mai multe cărţi de genul şi de ce nu ai citit-o mai devreme pentru că nu ai putut-o lăsa. ,,Copiii întunericului” e o carte pe care clar nu o poţi lăsa din mâini, e mai alertă ca orice carte citită până acum şi surprinde cum magia poate să te ajute atâta timp cât ai aliaţi şi voinţa de a deveni ceva mai bun.

Am rămas şocată după ce am aflat lucruri pe care nici măcar nu le puteam bănui la început, şi încă mă întreb cum se poate să existe asemenea oameni? Oameni însetaţi de putere şi de nişte legi vechi, care ar putea să facă orice pentru a primi ceea ce-şi doresc. Te întrebi dacă trăim în acelaşi lume şi îţi dai seama că totuşi, chiar dacă în zilele noastre magia nu este atât de ,,vizibilă”, caracteristicile personajelor sunt aceleaşi cu ale oamenilor din viaţa noastră de zi cu zi. Şi credeţi-mă, asta e un pic şocant. Mai ales după ce ai tratat totul ca fiind o operă de tip fantasy.

,,Timpul trece repede. Lumea se schimbă. Anii pe care-i petrecem clădindu-ne visele sunt ani irosiţi, clipe din viaţă pe care le pierdem construind într-o lumea imaginară ceva ce nu o să avem niciodată şansa de a realiza în lumea reală.”

Şi bineînţeles a fost un umor atât de bun, că sincer am rămas cu un gust uşor amar, dorindu-mi să o întâlnesc pe Lavinia şi să-mi dau seama cum cineva poate fi atât de natural şi de amuzant. Pentru că eu asemăn autorul cu operele sale întotdeauna.

,,-Nu ştiu ce ai făcut tu, dar eu am cel puţin vreo zece motive pentru care merit să ard în iad.”

Şi, în final, pot să vă spun că a fost una dintre cele mai bune opere de tip fantasy pe care am putut să le citesc, şi am citit de la ,,Jurnmalele vampirilor” până la opere de George Martin, dar cartea ASTA m-a şocat şi m-a făcut să-mi doresc o continuare imediată.

 Cartea o puteţi comanda de AICI.

Mulţumesc mult Lavinia pentru şansa de a citi cartea asta. Şi clar îţi aştept următoarele cărţi, şi abia aştept să te văd într-o zi.

Yuki :3

Un gând despre &8222;Copiii întunericului de Lavinia Călina- Recenzie&8221;

Lasă un răspuns

