Concurs #1

Neaţa cititori ai blogului, neaţa oameni care-mi citesc blogul pentru prima oară, neaţa tuturor!

Şi câştigătorul este….alex19051988

capture-20150224-142448

Felicitări! Îţi aştept adresa în termen de 7 zile pe adresa de email : redpanda_toxic@yahoo.ro

Probabil că par un pic cam prea entuziasmată pentru gustul meu, dar simt nevoia să mă eliberez cumva şi nu am putut scrie nimic în ultimele zile, ceea ce m-a dus într-o stare de letargie totală, ceea ce a fost mai obositoare decât credeam că putea fi. Dar, aştept de ceva timp să dau startul unui nou concurs şi ăsta mi se pare momentul oportun. Mulţumesc editurii Univers pentru sponsorizare, deoarece datorită lor avem acest concurs.

Tot ce trebuie să faceţi este să răspundeţi la întrebările: ,,Care sunt planurile voastre de viitor? Plănuiţi să citiţi în continuare indiferent de meseria pe care o să o aveţi sau chiar meseria voastră o să fie de autor?”.

Concursul se termină pe 21 februarie, deci aveţi 2 săptămâni să vă înscrieţi, şi câştigătorul va fi ales prin random.org

Iar premiul este romanul ,,Cei şapte nebuni” de Roberto Arlt, pe care personal eu l-am ales, mi s-a părut genială descrierea sa şi cred că o să apară şi recenzia cărţii în următoarele săptămâni, asta bineînţeles dacă o să termin şi eu odată cărţile începute.

cei-șapte-nebuni

Erdosain, protagonistul romanului Cei şapte nebuni (1929), este un erou existenţialist, care străbate străzile din Buenos Aires „cu moartea în suflet“, conştient de „zădărnicia de a trăi fără iluzii“. Este un inventator care, împreună cu Astrologul, visează la o societate nouă, care nu se poate baza decât pe minciună, căci „oamenii nu se cutremură decât cu minciuni“. O societate în care îşi vor găsi locul genii apocrife, literaţi de tejghea, inventatori de cartier, profeţi de parohie, oameni politici de cafenea, filosofi de centre recreative, cruciaţi ai furculiţei şi mistici ai oalei. Însă, din păcate, societatea aceasta fictivă seamănă prea mult cu cea în care trăim; după cum ne avertizează autorul, „în realitate se întâmplă la fel şi nimeni nu condamnă“. Astrologul nu face decât „să aplice un principiu vechi pus în practică de toţi escrocii şi reorganizatorii omenirii.“

Şi am intrat în nostalgiile mele, ălea în care îmi amintesc de perioada când ascultam Ed Sheeran, awmm…

Concurs promovat şi pe econcursuri.com

Concursuri Online

Şi sper să vă înscrieţi cât mai mulţi 😉

Yuki :3

38 de gânduri despre &8222;Concurs #1&8221;

  1. O să citesc indiferent de orice şi am în plan să citesc cu fiecare an mai multe cărţi. Vreau să devin psiholog şi vreau să citesc ca să pot oferi oamenilor din jurul meu un exemplu. Sper să am copii şi să le arăt ce înseamnă lectura, ce înseamnă să îţi vezi viaţa din altă perspectivă cu fiecare volum terminat. O să citesc până când rămân fără vedere sau ce m-ar mai putea opri şi sper să văd cât mai mulţi oameni citind. :3

    Apreciază

  2. Planul meu de viitor este sa fiu fericita. Inca nu stiu exact ce si cum.
    Iar despre citit – indiferent ce va fi, voi citi mereu! [Cochetez chiar cu gandul de a ma face editor/redactor, pentru a putea citi si sa fiu platita pentru asta xD]

    Apreciază

  3. indiferent de ce voi face in viitor, indiferent de jobul pe care il voi avea, voi continua sa citesc. cartile au fost prima mea dragoste, inca de cand eram mica. sper ca intr-o buna zi sa ajung sa imi public propria carte, nu vreau ca scrisul sa ramana la stadiul de hobby. vreau sa citesc din ce in ce mai mult si carti din domenii diferite. cartile pentru mine reprezinta un mod de viata, o alegere. fara ele (si fara muzica buna – rock, in general ) simt ca as fi incompleta.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Eu mă văd contabilă, dar…
    Vreau să devin multe lucruri şi încă nu sunt sigură de ceea ce îmi doresc, cu excepția faptului că, ei bine, îmi doresc să continui să citesc cărți cât mai multe şi cât mai frumoase. Presupun că asta va fi principala mea meserie, cea de cititor. Lectura nu va fi niciodată ceva de care mă voi despărți. Poate că o voi mai rări puțin, din cauze de timp, spațiu şi bani, dar nu voi renunța niciodată la ea. Indiferent de ce se va întâmpla, am nevoie de un stâlp care să mă susțină, şi dincolo de familie şi prieteni, stâlpul a fost şi este făcut din cărți. Mulțumesc cărților pentru ceea ce îmi oferă, pe această cale şi le fac promisiunea că nu voi renunța niciodată la ele.

    Mulțumim de concurs!

    Apreciază

  5. Ei bine.. recunosc, termenul de „viitor” îmi cam dă bătăi de cap de ceva vreme. Nu sunt o persoană foarte hotărâtă, și de aceea mă frământ mult atunci când nu pot să mă decid asupra unui lucru. Un lucru e cert însă: eu voi continua să citesc indiferent de meseria pe care o voi avea, iar dacă meseria respectivă nu-mi va permite să fac asta – atunci nu e de mine. Nu mă imaginez ducând o viață fericită fără să citesc cel puțin 2 cărți pe lună. Nu, nu cred că voi ajunge vreodată să public o carte, cu toate că îmi place la nebunie să scriu. Îmi place să scriu despre cărți, despre mine și pentru cititori; așa că blogul va rămâne adăpostul meu. Și sper să nu renunț prea curând la el.

    Mulțumim pentru concurs! Ah, Editura Univers e printre editurile mele de suflet!

    Apreciază

  6. Tot ce știu la prima vedere e că voi citi toată viața mea.Am descoperit că e singurul lucru care mă face fericită cu adevărat și e singurul loc de refugiu,unde pot descoperi multe lumi și personaje pe care aș dori să le întâlnesc în viața reală.Nu sunt hotărâtă 100% referitor la viitoarea meserie pe care mi-ar plăcea să o practic,însă știu că va avea legătură cu cărțile.Mi-aș dori tare mult – dacă voi beneficia de inspirația și motivația sufletească necesară – ca odată și odată să creez ceva propriu cu mintea mea.
    Mult succes tuturor participanților!
    Ție Yuki,vreau să-ți mulțumesc pentru că faci astfel de bucurii cititorilor introvertiți așa ca mine. ^_^

    Apreciat de 1 persoană

  7. Viitorul meu ne este prea bine programat , știu că vreau să ajung undeva , în domeniul medicinei , dar ,doar atât . 😀 Însă un lucru îl știu sigur , indiferent ce-mi rezervă viitorul voi fi nedespărțită de cărți . Nu îmi imaginez o viață fericită fără cărți și cred că toate persoanele care urmăresc acest blog cred asta . Cărțile ne fac viața mai ușoară , așa că de ce să nu ne ușurăm viața ?
    Mulțumim pentru concurs Yuki ! :3

    Apreciază

  8. Viitorul e destul de neclar,am multe vise incerte.Dar în principiu vreau să devin ofiţer.Cititul e o parte din mine la care nu voi renunţa niciodată,cărţile m-au ajutat atunci când nimeni nu a putut. Sunt cel mai tare drog, o dată gustat nu te mai poţi lăsa de el.

    Apreciat de 1 persoană

  9. Eu planuiesc sa citesc in continuare indifernt de meserie deaorece imi place sa fiu informata. Dupa mine se poate citi daca iti faci timp. Si iti faci timp daca stii sa te organizezi si sa iti prioritizezi sarcinile in functie de urgenta.

    Apreciază

  10. Planuri de viitor?!Vreau sa mai traiesc cativa ani.Totdeauna am citit(incepand de la ce scrie pe etichete pana la gargara politica si exceptand SF-ul),este placerea mea suprema.

    Apreciază

  11. Sunt medic si prin natura profesiei citesc nu numai literatura de specialitate, ci mai ales literatura science-fiction, vechea mea pasiune.Planuri de viitor: excursii in alte tari(in iunie anul acesta voi merge din nou la Roma).

    Apreciază

  12. Acum sunt pensionara,dar citesc cu aceeasi placere(am reluat romanele Rodicai Ojog-Brasoveanu, dar si carti de cunoastere personala, psihologie, etc).
    Planuri de viitor:la Roma in iunie cu sotul meu.Nu cred ca as avea veleitati de a scrie sau publica ceva, dar cine stie ce imi poate rezerva viitorul.

    Apreciază

  13. Nu imi fac planuri de viitor . De ce? Viata mi-a aratat ca socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ…asa ca mai bine traiesc clipa cu tot ce implica si bune si rele.
    Dar cand vine vorba de citit, sunt ferm convinsa ca voi citi ! De mica ,banii de bomboane, jucarii pe care ii primeam ,ii strangeam si ma duceam sa iau carti( aveam cam 7ani pe atunci). Am o pasiune pentru carti de mica , acum.ca am mai inaintat in varsta pot sa zic ca aceasta pasiune a crescut. Indiferent de ce stare ai cartile iti dau un sentiment de bine. Te transpui in diferite personaje si le simti si bucuriile si tristetile mult mai puternic decat de exemplu daca te uiti la un film .

    Apreciază

  14. Sunt eleva in clasa a 12-a si mai am foarte putin timp pana la pasul cel mai mare din viata mea -FACULTATEA . Peste cativa ani ma vad o femeie de afaceri ,puternica si independenta .Chiar daca pe langa scoala mai am si alte activitati (voluntariat la o scoala de copii) nu ma poate impiedica sa imi dedic o parte mica ce-i adevarat cititului . Cititul este o activitate care ma pasioneaza ,ma relaxeaza ,ma face sa uit de stresul pe care il am si cred ca trecerea timpului sau avansarea in cariera nu ma poate opri sa citesc .

    Apreciază

  15. Asta e planul, sa nu renunt niciodata la pasiunea mea, dar nu se stie. Timpul se comprima din ce in ce mai mult si ma simt obosita, din ce in ce mai rar am chef sa citesc. As vrea sa scriu, dar se pare ca inspiratia ma lasa cand ma apuc sa scriu o carte. Raman la articole.

    Apreciază

  16. DA! O sa citesc indiferent de meseria pe care o voi avea. Nu o sa renunt niciodata la ceea ce ma face sa visez si ma mentine plina de viata, In legatura cu viitor nu sunt inca sigura, am mai multe variante, probabil voi merge pe partea de redactor la un ziar.

    Apreciază

  17. Iubesc cartile. Sunt sufletul meu pereche. Nu m-as vedea deslipita de vreo carte. Indiferent ca voi profesa in domeniul psihologiei – studenta fiind acum – voi continua sa citesc ceea ce imi place si anume cartile de calitate. Autorii consacrati, care nu si-au pierdut valoarea, care nu au stiut ce ii va astepta, care si-au sacrificat timpul lor sau mai bine spus intreaga lor viata pentru a avea – noi – in ziua de azi volume cu poezii, poeme, romane sau schite; pentru a avea ce tine in mana si lectura, pentru a putea purta adevarate subiecte de discutii unii cu altii.
    Cand pur si simplu vreau sa ma detasez, merg la biblioteca, a doua mea casa. Acolo simt ca tot ce este in jurul meu, si anume cartile prind viata si sunt una cu mine – o fiinta sau o imaginatie care e infinita.

    Apreciază

  18. Sunt in clasa a 12 -a si imi doresc sa iau bacalaureatul cu o nota mare pentru a putea urma cursurile facultatii de Istoria artei din Bucuresti. Imi place foarte mult sa citesc, iubesc sa scotocesc prin anticariate in cautare de „comori”, ador mirosul cartilor vechi!

    Apreciază

  19. Seara, cand nu am somn deloc citesc…ma detasez de orice ganduri si citesc pe orice pun mana. Am si carti foarte vechi, gen Sandra Brown si carti mai moderne si mai nou. Nu conteaza..carte sa fie:)
    Nu conteaza meseria si daca as fi scriitoare, tot as citi carti:)

    Apreciază

  20. Citesc când sunt singura in camera.Am senzația ca pierd din profunzimea celor scrise ,daca sunt perturbata de ,,factori exteriori”Obișnuiesc sa recitesc cărțile preferate,sa aflu detalii despre viata autorului,sa-i citesc autobiografia,etc.Am convingerea ca il descopăr prin personaje.Ecranizarile după cărțile citite îmi
    stârnesc mai mult curiozitatea ,decât alte filme.Si reciproca e valabila in ceea ce ma privește.O carte citita isi lăsa amprenta pe fiecare dintre noi,asupra spiritului nostru.
    Planul meu?! Sa -mi fac cat mai des timp pentru citit .

    Apreciază

Lasă un răspuns

