Ce o mai făcut Yuki #2 + The ultimate book TAG

Helău cititori din toată ţara, astăzi este luni şi am revenit cu un TAG pe care l-am găsit acum mult timp. Cred că acum o lună tag-ul ăsta era ca pâinea prăjită în blogosferă: adică savuroasă şi proaspătă.

Am fost într-o  perioadă haotică cu şcoala, adică teste şi activităţi extra-şcolare cu nemiluita. Merg la Mirakolix, un proiect cu traineri din alte ţări cu care ne dezvoltăm diferite abilităţi şi cu care mâncăm îngeţată după sesiune:

asasad

*Gen Yuki fiind cea din mijloc, care ţine îngheţata de parcă ar fi un Grammy* *yaykz*

Sunt geniali oamenii pe care-i cunosc în fiecare săptămână la Mirakolix; sunt tineri, inteligenţi şi inovativi, cred că exact de ce are nevoie în momentul ăsta ţara noastră. Am învăţat o grămadă de jocuri care aduc pe feţe doar zâmbete şi pot să spun că e genial să cunoşti oameni noi şi să vezi cum încearcă să se adapteze într-o ţară complet diferită de a lor. Şi a fost amuzant să-i aud cum încearcă să pronunţe ,,gărgăriţe” *chiar şi ei au recunoscut că gărgăriţele sunt drăguţe* :)) *şi au recunosc şi că românii au hobby-uri ciudat, dar asta e altă poveste*

Şi sunt, de asemenea, voluntar la sigur.info. Este o iniţiativă prin care voluntarii înscrişi vorbesc despre siguranţa pe internet tuturor copiilor din clasele gimnaziale şi nu numai. În Săptămâna Altfel o să am primele mele ,,sesiuni” în care o să vorbesc în faţa unor adolescenţi *so excited* şi în care o să pot spune că cyber-bullying e o problemă reală cu care se confruntă cei din zilele noastre.

Oricum, cred că ar fi ok să încep tag-ul :3

 1.Ţi se face rău dacă citeşti în maşină?

Da, da şi da. Mi se face rău dacă citesc pe autobuz sau maşină, aşa că prefer să ascult Anorexia Nervosa sau Michael Ortega. Dar pe tren e altceva, pot citi încontinuu, chiar dacă în faţa mea oamenii ascultă manele şi scuipă seminţe pe jos. Pot citi chiar dacă se aruncă cu bulgări sau cu pietre în geam. Pot citi chiar dacă sunt în tunel şi nu e lumină deloc.Pot citi chiar dacă cineva încearcă să mă convingă să-i cumpăr o găină. Pot citi chiar dacă trenul e în foc şi toată lumea arde. Ok, mă opresc aici :)) ce pot spune? Iubesc Regiotrans ❤

2. Stilul cărui autor ţi se pare unic si de ce?

Vladimir Nabokov. Mi-a plăcut atât de mult cum a scris Lolita încât vreau să merg la muzeul lui din Saint Petersburg. Mi se pare unic pentru că ştie să intre în mintea pedofilului şi să analizeze şi sintetizeze totul; e genial în exprimare şi reuşeşte să-i inducă o anumită stare mereu.

3. Harry Potter sau Twilight? Dă-ne trei motive.

Niciuna 😀

4. Cari cu tine o geantă cu cărți? Dacă da, ce în ea în afară de cărți?

Car o singură carte de beletristică în ghiozdan mereu şi aceea e cea pe care o citesc la momentul respectiv. În afară de cărţi car doar caietele de şcoală, un tricou cu Booktopia şi un trandafir de hârtie cu o semnificaţie anume.

5. Miroşi cărţi?

E fetish-ul meu ascuns: iubesc mirosul de cărţi.

6. Cărți cu sau fără ilustrații?  

Dacă la cărţi cu ilustraţii te referi la manga, atunci DA! Mi se pare original modul în care este descrisă o poveste într-o manga şi de aceea încerc în ultimul timp să-mi cumpăr cât mai multe.

Dar bineînţeles că apreciez mai mult cărţile fără ilustraţii.

7. Ce carte ai iubit în timp ce ai citit-o, dar ai descoperit mai târziu că nu este chiar atât de grozavă?

TFIOS. Văzusem peste tot că e o carte grozavă şi că toată lumea a plâns, dar după ce am citit-o mi-am dat seama că este o carte clişeică şi fără o poveste care să atragă publicul de toate vârstele. Acum pot să spun că John Green este un autor de duzină *nu aruncaţi cu noroi şi torţe, plsss*

E doar overrated ca autor, iar lumii îi place pentru că majoritatea cititorilor sunt adolescenţi, adolescenţi cu vise şi dorinţe şi speranţa că într-o zi o să găsească pe cineva extraordinar (ca Augustus, că altfel nu se poate).

ddddddd

8. Ai vreo poveste din copilăria ta care include cărţi?

Ştiu doar că atunci când eram mică îmi plăcea să citesc Aladin când eram tristă. Era drăguţ.

9. Cea mai subţire carte a ta?

,,Domnul Ibrahim şi florile din Coran” cred că e cea mai subţire. Dacă nu e cea mai subţire atunci e cea mai uşor de citit.

10. Scrii la fel de  bine pe cât citeşti? Te vezi în viitor scriind şi publicând o carte?

Pas.

11. Când ai devenit pasionată de cărţi?

Îmi amintesc că prima mea carte a fost ,,Colţ alb” şi am fost înnebunită de povestea aia atât de mult timp…eram în clasa a 4-a. Dar am început să citesc foarte mult în clasa a 7-a, când mă trezeam şi primul lucru pe care-l făceam era să iau un volum din ,,Cireşarii’ şi să citesc aproape toată ziua. Şi după a venit perioada mea ,,vampirească”, atunci am citit cele mai slabe cărţi.

12. Cartea clasică preferată.

Lo-li-ta.

13. Care este materia la care te pricepi cel mai bine la şcoală?

Cred că biologia. Nu ştiu cât de mult mă pricep, dar având în vedere cât îmi place…

14. Ai primit o carte pe care ai citit-o deja şi o urăşti – ce faci?

O dau altcuiva. Simplu.
15. Cărţi asemănătoare cu Harry Potter şi Jocurile Foamei?

Nu a mai fost ceva cu Harry Potter? Ah, ba da. Păi, mie mi-a plăcut Harry Potter, dar nu într-atât de mult încât să o recomand oamenilor care citesc de când se ştiu.

Aş putea să spun că sunt destul de multe distopii care să se încadreze în gen, dar cred că deja ştiţi de ,,Spulberă-mă”, ,,Divergent” etc etc.

16. Obiceiuri proaste în timp ce scrii pentru blog?

Mă scobesc în nas cu o furcă.

17. Cuvântul tău preferat.

Ţavă.

ddd

18. Vampiri sau zâne? De ce?

Aş alege vampirii, dar doar dacă seamănă cu Lestat şi ucid din plăcere.

19. Persoane care îşi pot schimba forma sau îngeri? De ce?

Nu sunt atrasă de aşa ceva.

20. Spirite sau vârcolaci?

Categoric spiritele. Vârcolacii sunt ca nişte câini ce îi poţi dresa uşor, prin urmare sunt prozaici.

21. Zombie sau vampiri?

Aş alege vampirii, dar doar dacă seamănă cu Lestat şi ucid din plăcere. #2

22. Triunghiuri amoroase sau dragoste interzisă?cre'

Apreciez mai mult o iubire homosexuală decât o iubire interzisă sau un triunghi amoros.

23. Cărţi strict romantice sau cu acţiune şi dragoste combinate?

Cărţi cu intestine în care să apară Moby Dick. De preferat să fie şi un Lestat în cartea respectivă.

Trebuie să recunosc că ultimele întrebări m-au amuzat copios.

Savuraţi-le!

Yuki :3

3 gânduri despre &8222;Ce o mai făcut Yuki #2 + The ultimate book TAG&8221;

    1. Şi mie mi-a fost dor de scris şi de voi toţi, cei care-mi citesc blogul de fiecare dată când apare ceva nou 😀 Îmi pare chiar rău că nu prea mai am timp de scris, dar o să încerc să remediez problema.

      Apreciază

Lasă un răspuns

