Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă- Recenzie

Coperta-Oameni-ingeri-si-demoni

*Muţumiri autoarei pentru această carte*

Willy și Lily au o inteligență nepământească și o frumusețe răvășitoare. Şi totuşi aceştia se simt incompleţi în momentul în care-şi dau seama că totul este anost şi înspăimântător în lumea de jos. Aşa că se decidă să fugă pentru a putea trăi ca nişte persoane ,,obişnuite”. Magnetismul este incredibil, cei doi gemeni sunt atraşi de oameni şi se lasă fascinaţi de lumea muritorilor. Totul devine alert, atracţia cu muritorii tot mai mare, iar pericolul poate veni de oriunde. Willwolf, Stăpânul, încă îi mai caută şi ştie exact ce va trebui să facă pentru ca Răul să câştige bătălia finală. O bătălie care se va sfârşi cu victime. O bătălie între: oameni, îngeri şi demoni…

Părerea  mea:

Se poate să iubeşti şi să urăşti o carte în acelaşi timp? Nu. Nu? Ei bine, pentru mine a fost cea mai controversată carte ever. Am devorat-o cum nu am mai făcut de mult timp cu un roman. Colegii mei pot să afirme cum eram lipită de carte în pauze şi cum nici nu-i băgam în seamă ca să nu pierd anumite scene.

,,-Ei, de ce plângi?

Suspin.

-Dacă eşti doar o plăsmuire a minţii mele bolnave, nu vreau să mă vindec niciodată. Fără îndoială, nebunia e orbita tuturor veşniciilor, a fericirii infinite, în care pot străluci miliarde şi miliarde de universuri, doar ca eu să te pot iubi mereu.”

Totul mi-a indus o stare nostalgică. Descrierile m-au făcut să mă îndrăgostesc de îngeri şi de demoni, iar muritorii mi s-au părut prozaici şi insipizi pe lângă măreţia divinităţilor adevărate; până când am înţeles cartea în profunzime.

M-a surprins totul la carte, de la faptul că au fost împărţite în 3 părţi perfecte, până la faptul că în fiecare o altă tânără îşi descria patimile pentru entitatea ce i se arăta. Toţi muritorii erau atraşi de măreţia lor, iar cele 3 perspective au descris perfect caracteristica principală a naturii umane: curajul şi încăpăţânarea ce ne face atât de puternici….

,,Binele şi răul sunt simple noţiuni care pot fi speculate după interesele sau scopurile fiecăruia.”

dddd

Am ajuns să cred că oamenii pot depăşi cu mult îngerii şi demonii. Sunt puternici dacă ştii să-i culegi din lumea întreagă şi sunt atât de fragili şi de slabi atunci când sunt lipsiţi de iubire.

Mi s-a părut fascinant tot acest ,,carsuel” de idei alambigate, idei prin care mi-am dat seama că noi, ca specie, sunt mai fascinanţi ca divinităţile în sine.

Am iubit suferinţa din carte, am iubit-o până în străfundurile ei pentru că mi-am dat seama ce neam de luptători străbat acest pământ. Şi mi-am dat seama căt de mult contează luptele ce le dăm cu noi înşine.

Am crezut că am citit un roman psihologic la sfârşit. Pur şi simplu am luat cartea în mână şi mi-am dat seama cât de puternic poate fi mesajul acestei cărţi şi cât de mult m-a prins în mrejele ei ademenitoare.

Lucru pe care l-am urât a fost atitudinea lui Willy, îmi venea să-l dau cu capu’ de pereţi la fiecare cuvânt pe care-l scotea pe gură. Nu ştiu cum, dar dintre toate personajele el a fost singurul pe care l-am detestat. Pe când Willwolf mi s-a părut genial ca şi caracter. Mi s-a părut că a fost demon ,,cu adevărat”, că a fost întruchiparea versului :

superthumb

 

Iar limbajul pe care-l folosea Willwolf a fost seducător şi te prindea până în străfunduri. Un adevărat caracter! Iar partea de mitologie din carte, m-a făcut să mă îndrăgostesc şi mai mult de demonologie şi mistic.

Cred că este o carte pentru toată lumea, este ca un refresh răcoritor, este ca un nou univers la care poate că nu ne-am gândit niciodată…

 Cartea o puteţi comanda de AICI.

Yuki :3

4 gânduri despre &8222;Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă- Recenzie&8221;

Lasă un răspuns

