Sunt fiecare personaj citit vreodată…#Interviu Biblioterapie

Helău blogosferă. Yuki tocmai a participat la o campanie care stimulează cititul, iar în urma acesteia am răspuns la nişte întrebări puse de Cristina de pe Biblioterapie.

x_faeec870Aceste sunt 2 dintre întrebările la care am răspuns:

 Ce spun cărțile pe care le citești despre tine?

Că tind spre perfecţiune şi sfidare. Că sunt o proastă ce crede în nemurire. Că-mi pace să analizez şi să plâng. Că sunt atât de multe lucruri care mă apasă în intensitatea lor. Că sunt o nemernică în timpul liber şi că citesc ca să ajung ceva mai mult. Că sunt un degustător al celor mai rafinte arte.

Alege trei calități și trei defecte ale tale. În ce personaje din cărți le-ai regăsit?

Nu cred că am abilitatea de a deosebi calităţile de defecte. Aşa că o să spun că mă regăsesc în Faust. Sunt gata să-mi reneg trupul şi sufletul pentru proprile-mi dorinţe ce se hrănesc din cunoaştere şi artă. Mă regăsesc în Hannibal Lecter. Sunt un om ce încearcă să-şi valorifice gusturile şi să manipuleze lumea din jur. De asemenea, mă asemăn cu Cap-de-Mort. Vreau să domin şi să cuceresc. Prefer să-mi petrec timpul analizând un tablou precum Dorian Gray. Şi sunt mai pierdută ca Brici pe străzile din Turcia.

Sunt fiecare personaj citit vreodată.

Puteţi citi întreg interviul dând clik pe acest link: http://stroke.ro/?p=3151

Zi faină!

Yuki

Lasă un răspuns

