The Disney Song Book Tag

Pentru că nu am mai făcut de mult un tag, am decis, ca după o pauză apocaliptică de la tag-uri, să fac unul apărut în Booktube-ul autohton, apărut pentru prima oară pe youtube.

În principiu, acest tag se referă la melodiile cunoscute din filmele Disney cărora li se atribuie o carte. So, să începem:

1. Part of Your World (Mica sirenă). Ce lume dintr-o carte te-ar putea schimba pentru ca tu să faci parte din ea?

Nu o numesc chiar ,,schimbare”, dar aş vrea să fac parte din lumea post-apocaliptică a lui Ray Bradbury din Fahrenheit 451. Sună absurd să-ţi doreşti să trăieşti într-o lume în care oamenii ard cărţi? Pentru mine ar fi dovada vie a faptului că ceea ce e preţios trebuie protejat, chiar şi cu propria-ţi sacrificare.

2. Let It Go (Frozen). Ce carte nu ai vrut să o termini pentru că ai iubit-o aşa de mult?

Cred că totul trebuie să aibe un sfârşit, dar nu când e vorba de artă. Mi-ar fi plăcut să se continue mult şi bine Oceanul de la capătul aleei. Cred că modul de scriere şi faptul că totul aduce a basm ,,m-a prins” într-un mod nostalgic şi melancolic.

3. Beauty and the Beast (Frumoasa şi Bestia). Ce carte crezi că nu va fi uitată?

Lolita. A şocat prea mult şi continuă să şocheze ca să poată fi uitată de cineva *perv face*

4. So This is Love (Cenuşăreasa). La ce carte ai ezitat, dar ai sfârşit prin a o iubi?

Cred că a ţinut foarte mult de editura care a publicat-o, dar cartea despre care vorbesc este Printre tonuri cenuşii. Am ezitat când am văzut că o editură ce publică YA a luat-o. Nu am ştiut dacă se merită şi am stat în dubii până când am primit-o cadou. A fost, cu adevărat, genul de carte care te emoţionează şi te face să vrei să schimbi ceva.

5. Friend Like Me (Aladdin). Ce personaj ai vrea să-ţi fie cel mai bun prieten?

Sara din Cărări Clandestine? Nu pot să zic că mi-a plăcut ca persoană, dar modul de scriere m-a captivat. Aş vrea să vorbesc cu ea; prietenia mi se pare un termen mult prea abstract şi greu de utilizat ,,peste noapte” ca să pot vorbi concret de un personaj.

6. Reflection (Mulan). Ce carte ţi-a schimbat modul de a gândi?

Cred că fiecare carte ar locul său bine fixat dacă ştii să o alegi. Nu pot spune că una m-a influenţat mai mult ca alta, dar o carte pe care n-o să o uit şi din care am învăţat lucruri incredibile este Splendida cetate a celor o mie de sori. O carte cu impact şi care te face să meditezi, îţi oferă o stare ciudată, dar care te ajută să înţelegi într-o mică măsură lumea.

7.Colors of the Wind (Pocahontas). Cui îi dai mai departe acest tag?

Având în vedere că nu ştiu cine ar fi dispus să facă tag-ul o să-l dau oricui vrea să-l ia! Enjoy!

Yuki

4 gânduri despre &8222;The Disney Song Book Tag&8221;

Lasă un răspuns

