Recomandare de film #5: The sixth sense (1999)

mPT3wHK3A2r5NihctjWo6IV1j4EAnul apariţiei: 1999

Genul filmului: Dramă | Mister | Thriller

Regizor: M. Night Shyamalan

Distribuţie: Bruce Willis, Haley Joel Osment, Toni Collette

Notă IMDb: 8.2

Un băiat de 9 ani ascunde un secret; toate ţipetele, fricile sale incontrolabile şi zgârieturile care-i apar pe piele au un motiv întemeiat dincolo de lucrurile pe care le putem vedea. Noi, ca oameni, avem 5 simţuri, dar dacă ne-am trezi într-o zi că posedăm o putere ce ne creează atât interes cât şi ne aruncă în lumea coşmarurilor vii?

Părerea mea:tumblr_nchoz5kaNv1qg8qoro2_500

Rimtul alert, dar cu caracter psihologic te face să-ţi doreşti să aflii mai repede secretul acestui copil, ce se dă înlături de la comicarea sa cu un psiholog ce se luptă cu proprii demoni şi cu propria soţie care se simte părăsită de acesta.

‘How can you help me if you don’t belive me?’

Rolul psihologulu mi s-a părut semnificativ, ca să vă spun sincer chiar mi-a plăcut să văd un psiholog sincer,dar care are un aer profesional şi care încearcă să atrage pacientul, dar nu să forţeze. Mi-a plăcut să văd cum profesionalismul psihologului nu a adus în prim-plan problemele sale.

‘Sometimes you feel it inside, like you’re falling real fast, but you’re really standing still. You ever feel the prickly things on the back of your neck? And the tiny hairs on your arm, you know, when they stand up? That’s them.’

Dar, vorbind de film, pot să spun că distribuţia s-a potrivit perfect cu rolul fiecărui personaj, iar scenariul a fost cel care mi-a plăcut şi care mi s-a părut a se fi sincronizat perfect după fiecare reacţie naturală a omului la ceva mai puţin ,,natural”.

oTulburare de dispoziţie, anxietate socială şi un divorţ în familie îl fac pe psiholog să pună un diagnostic greşit unui alt copil, ca după un an să întâlnească un pacient asemănător, cu aceleaşi simptome.

Tipologia de copil diferit se încadrează foarte bine în context şi i-a dat un plus întregului scenariu, clar a fost o bilă albă la întreg filmul.

“All your soldiers speak Latin?”

“No, just one”

Claritatea mi s-a părut că a dezavantajat calitatea filmului, dar mă mulţumesc să dau vina pe site-ul de unde am urmărit filmul.

Povestea, în sine, a fost captivată şi plină de mister. S-a strecurat puţină dramă şi câteva plânsete pe la final, dar cred că sfârşitul este cel care te face să vrei să mai vezi odată acest film. La final îţi dai seama că pur şi simplu detaliile constituiesc o capodoperă cinematografică greu de întrecut.

Este un film ce îl recomand marilor împătimiţi de paranormal şi de drame; ‘The sixth sense’ fiind o combinaţie între cele două.

Trailer:

Yuki

Un gând despre &8222;Recomandare de film #5: The sixth sense (1999)&8221;

  1. Pingback: Ultimele posturi |

Lasă un răspuns

