Recomandare de film #6: Tracks (2013)

16660Anul apariţiei: 2013

Genul filmului: Aventură | Biografie | Dramă

Regizor: John Curran

Distribuţie: Mia Wasikowska, Adam Driver, Lily Pearl

Notă IMDb: 7.2

O femeie se hotărăşte să traverseze un deşert de peste 3000 de km împreună cu 4 cămile şi câinele său credincios. Deshidratarea, animalele sălbatice şi pericolele nevăzute sunt peste tot, iar singura ei dorinţă e să exploreze şi să întâlnească oceanul în călătoria sa. O biografie care vorbeşte despre curajul unei femei de a răzbate în cele mai vitrege condiţii: un deşert întreg.

Părerea mea:

Povestea mi s-a părut interesantă de cum am văzut scurta descriere; să aflu şi că e biografie a fost ,,cireaşa de tracks3pe tort”; îmi plac astfel de filme, mai ales când ştiu că au o fărâmă de adevăr. Depăşirea condiţiei umane a fost unul dintre motivele ce m-au extaziat şi poate că şi scandalizat. De ce? Faptul că o femeie îşi doreşte să străbată de una singură un întreg deşert mi se pare un test psihic greu de trecut, dar bineînţeles finalul nu a lăsat urmă de îndoială în miezul ideilor mele preconcepute privind un posibil sfârşit.

I believe, when you’ve been stuck too long in one spot, it’s best to throw a grenade where you’re standing and jump, and pray.

Ca om căruia îi plac animalele exotice am fost atrasă de cămile şi chiar mi-a plăcut contribuţia lor în film.  E interesantă acestă legătură animal-om ce se formează pe parcursul întregului film, îţi aduce aminte de geneză şi contribuţia pe care o avem în lume, ca fiinţe raţionale.A avut un mesaj mai ,,deep”, uşor enervant de motivaţional, dar care- zic eu- prinde mereu bine înaintea unui examen. Până la urmă, de ce nu?

Finalul a fost multe prea previzibil, nici nu cred că trebuie să pun întrebarea retorică dacă tipa va reuşi să străbată singură deşertul. Oricum,cred că atât idea de depăşire a limitelor a fost idea centrală, cât şi cea a evoluţiei şi legăturii care se poate forma între culturi şi animale

Some nomads are at home everywhere.
Others are at home nowhere,
and I was one of those.

Caracterul strict psihologic al filmului te poate prinde sau te poate plictisi. Eu am făcut partea din prima categorie, bucurându-mă de stropul de nebunie expus într-un personaj cu aspiraţii atât de mari.

tracks2Bineînţeles, panoramele dau calitatea filmului şi mi-a plăcut să văd acţiunea plasată în Australia, iar mediul să fie total diferit faţă de ceea ce mă aşteptam. Sunt mulţumită de scenariu, care are detalii şi sunt evidenţiate aşa cum, spun eu, ar trebui să fie în orice film.Mi-a plăcut să opresc filmul să văd anumite lucruri pe care nu le observam.

Este un film bun, aş putea spune. Nu extraordinar, ci doar ieşit din acţiunea monotonă de zi cu zi şi care te emoţionează într-o anumită măsură.

Trailer:

Având în vedere că e şi carte, am decis deja să-mi pun cartea în wish-listul de pe Okian.

Vă aştept părerile legate de film mai jos!

Yuki

Un gând despre &8222;Recomandare de film #6: Tracks (2013)&8221;

  1. Pingback: Ultimele posturi |

Lasă un răspuns

