Booktube? R.I.P. IT OR SHIP IT BOOK TAG!

Salutări cititori!

Acum o săptămână m-am apucat de un proiect de care, spun eu, sunt foarte mândră. Despre ce e vorba? Tobele vă rog! Pam-pam! *Voci angelice* *Îngeri ce se închină* *Sunet de maşină de tuns iarba*

BOOKTUBE!

De acum încolo îmi puteţi viziona filmuleţele AICI. Dacă vă place, atunci nu uitaţi să apăsaţi butonul roşu de subscribe 🙂

Vă las mai jos primul meu video!

Yuki :3

4 gânduri despre &8222;Booktube? R.I.P. IT OR SHIP IT BOOK TAG!&8221;

  1. Cât de supeer!
    Felicitări! Aș fi zis că ești mult mai mare după mentalitatea de care dai dovadă pe blog. :)) Singurul sfat este să dai muzica mai încet pentru că nu se înțelege foarte bine ce zici; în rest îmi place foarte mult cum vorbești.
    Succes mai departe!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

