The sick book tag!

Având în vedere că ultimul a tag a fost făcut de ceva bloggeri, iar Duca mi-a recomandat să continui seria de tag-uri… am decis să fac The sick book tag, inventat de nu-ştiu-cine şi tradus de către mine (Nu cred că l-a mai adus nimeni până acum la noi, iar dacă da, atunci scuzele mele de rigoare).

1.Diabet: O carte dulce, extrem de dulce.

Am stat puţin să mă gândesc la o carte extrem de dulce şi am ajuns la concluzia că Lolita este o carte groaznic de dulce, dar pe atât de amară dacă reuşeşti să o deguşti până la final. Este cartea mea preferată dacă o analizez în toată splendoarea ei şi în echilibrul pe care-l creează.

poison2.Varicelă: O carte pe care ai citit-o odată, dar nu o vei mai deschide vreodată.

Aici pot menţiona toate cărţile care ţin de ,,Jurnalele vampirilor” şi de pseudonimul literar L.J.Smith. Am citit o grămadă de cărţi de la aceasta şi toate mi s-au părut la fel de groaznice şi insipide (părerea mea). Plus că nu dau doi bani pe un pseudonim sub care scriu n persoane doar ca să facă bani. Literatura nu este de vânzăre, zic eu.

3.Gripă: O carte contagioasă care s-a răspândit ca un virus.

Ştiu că a fost super-răspândită în perioada asta cartea ,,Fluturi” de Irina Binder. Nu-mi place, am încercat să citesc primele pagini, dar mi s-a părut o telenovelă ieftină, de prost-gust, cu o intrigă inexistentă şi cu o spoială de cuvinte folosite prost în context şi aruncate pe-o foaie de hârtie.

madness4.Ciclul: O carte care o citeşti în fiecare lună, an sau mai des.

Nu recitesc cărţi, nu este în fiinţa mea. Probabil că o s-o fac când o să sufăr de Alzheimer, dacă o să ajung până la vârsta aia.

5.Insomnia: O carte care te-a ţinut treaz toată noaptea.

Dacă îmi place o carte o citesc când am timp; ştiu că toate cărţile din Cronicile Wardstone preferam să le citesc noaptea, deci cred că se integrează în cerinţă.

6.Amnezie: O carte pe care ai uitat-o şi a eşuat în a lăsa o impresie puternică în mintea ta.

Ăm? Cred că ,,9 povestiri” de Saligner. M-a enervat şi mi s-a părut slăbuţă, chiar sub limita mediocrităţii.  Poate o să mai încerc altceva de Saligner, având în vedere că ,,De veghe în lanul de secară” mi s-a părut ok, mai ales ca stil de scriere.

7.Astm: o carte care ţi-a luat respiraţia (care te-a impresionat).

Edgar Allan Poe mă impresionează prin povestirile lui: sunt uşor sadice, dar cu un impact savuros!

ro8. Malnutriţie: o carte care te-a lipsit de a mai vrea să mănânci.

Nu am întâlnit până acum, ar fi o premieră să găsesc o carte într-atât de scârboasă. Dacă aveţi idei de asemenea cărţi vă aştept să divulgaţi mai jos numele cărţii respective.

9.Boală ,,călătoare”: o cartea care te-a luat într-o ,,călătorie” prin timp şi spaţiu.

,,Ritual de trecere”. Este o carte sf de dimensiuni mici, dar cu o orignalitate şi un mod de scriere greu de întrecut.

Şi, o să dau tag-ul mai departe la câteva persoane: Jessie, Diana, Lissa, Duca, Simona, Cristina şi Medusa. Este liber oricine să preia acest tag.

Yuki

11 gânduri despre &8222;The sick book tag!&8221;

Lasă un răspuns

