Summer and Books- Leapșă

Am primit o leapşă lunguţă de la Diana, care a fost făcută iniţial de Simina pentru bloggeri ce se plictisesc în aceste zile de vară. Mulţumesc, chiar căutam ceva nou prin care să vă destindeţi atât voi cât şi eu!

1. E vară. Ai nevoie de un suc rece. Să spunem că nu ai nimic la îndemână, rece și de băut, dar ai o carte răcoritoare, plină de vitalitate și de suspans. Care ar fi aceea ?

O să aleg cartea pe care o citesc în acest moment, este vorba despre ,,La răscruce de vânturi”: cred că are de toate şi este pentru toată lumea; plus că lucrurile stranii oferă acel plus de ,,vitalitate” de care vorbim mai sus.

2. Să spunem că biblioteca ta are nevoie de o restaurare. Fă o poză bibliotecii tale, atașeaz-o acestei cerințe și spune-ne care ar fi detefctul ei. (poți atașa doar o parte dacă dorești).

IMG_20150726_094308

*claritatea pozei e sub nivelul acceptat*

Am ales să pun o parte din bibliotecă: adică partea cu autori români+ o parte micuţă din clasici. Mă enervează lemnul ăla ce taie faţa cărţilor din dreapta jos, parcă ar fi suport pentru cărţile ,,sinucigaşe”. Plus că sunt aranjate cam alambicat şi haotic după standardele mele.

3.Ai o/un soră/frate pasionat/ă de cărți ? Dacă nu, ai dori să fie pasionat/ă de cărți ?

Nu am rude pasionate de cărţi, nici măcar nu mi-ar păsa dacă ar fi.

4.De când ai devenit pasionată de cărți, și de ce?

Nu ştiu exact, mereu mi-au plăcut, dar am fost prinsă în plasa cu ,,vampirii sunt cool”. Cea mai groaznică ,,aventură” literară prin care am trecut, fără să ofensez pe nimeni.

5.Ai cunoscut mulți oameni de când ai blogul ?

Da, mulţi autori sau chiar bloggeri devotaţi. Nu pot spune că vorbesc cu ei, ci doar ne mai dăm tag-uri şi edituriile mai îmi spun ce e nou.

6. Colegii de școală și profesorii, cunoscuții și rudele știu despre blogul tău ?

Da, este un lucru care face parte din mine; bineînţeles oamenii nu ştiu de multe ori să interpreteze. Am avut probleme cu rudele care-mi interpretau scrierile ca pe nişte halucinaţii morbide. Iar profesorii au început să mă vadă cu alţi ochi, nu ştiu dacă e de bine sau nu, dar cred că se bucură că ,,tinerii mai şi citesc”. Ce-i drept pe blogul ăsta e o poveste întreagă de viaţă, cred că trebuie doar să ştii cum s-o citeşti şi filtrezi: nebunia are multe forme.Familia îmi citeşte blogul uneori, cred că o fac din politeţe şi ca să descopere ceea ce nu pot prin alte metode. Sună trist, nu?

kurt7. Spune o carte cu o copertă extrem de roz.

,,Turnul sinucigaşilor”, în antiteză cu subiectul, din câte am înţeles. Nu am citit-o, dar e pe un wish-list îndepărtat.

8.Asculți muzică ? Care sunt artiștii și melodiile tale preferate?

Ascult toate tipurile de metal şi muzică clasică. Îmi place mult Anorexia nervosa, cred că e trupa mea preferată din metălul de peste graniţe. Îmi place şi Bucovina, are un aer puternic. Iar de la muzică clasică merg cu Schubert şi clasicii precum Mozart.

9. Dorești să scrii cărți ?

Doresc să compun artă prin cuvinte.

10. Să vedem dacă ești ordonată. Fă o poză unei părți din camera ta, chiar acum.

Depinde de tine ce înseamnă ordonat, eu nu mă consider ca fiind din această categorie mirobolantă.

11.Ești pasionată de limbi străine ?

Îmi plac, dar nu mă omor cu învăţatul lor. Poate o să încep cândva cu germana sau japoneza. Dumnezeu ştie când!

12. Au existat vreodată persoane care să te facă să nu mai citești ?

Nu. Le-am dat cu eject de cum s-au apropiat în raza mea de acţiune de 4 metrii pătraţi.

sportacus

13. Cu ce limbă străină, sport, activitate, mâncare, sau om ai asemăna cititul ?

Cronos e potrivit pentru o asemenea onoare.

14. Spune-ne 20 de lucruri ciudate sau interesante despre tine.

 Cred că ştiţi deja destul despre mine, poate că e ok dacă le scriu din nou.

emo    1. Îmi place pâinea prăjită.

   2. Când eram în a 7-a am început să scriu un roman, care a fost un eşec aruncat la gunoi.

   3. Mă uit la Shiki(anime) şi abia aştept să-i fac o recomandare.

   4. Jumătate din contactele mele din telefon sunt persoane cunoscute în împrejurimi ciudăţele.

   5. Vorbesc cu o singură persoană la telefon.

   6. Mă consider ca fiind un Zeu.

   7. Îmi place Ryohei Hase (îi pictor contemporan).

   8. Îmi e dor de o studentă anume şi de tulburarea ochilor ei.

   9. Am o persoană awesome care mă susţine şi mă ţine la nivelul normal în zilele toride.

   10. Aş vrea ca fiecare om de pe planetă să fie numit Steve după o anarhie completă dusă de către mine.

   11. Odată am avut intenţia de a citit 50 shades şi Biblia.

   12. Îmi place textura sângelui.

   13. Accept discuţile libere în care pot vorbi de la sex până la utilitarismul egoist.

   14. Nu cred în noroc, dar odată am găsit 5 lei pe jos.

   15. Îmi e frică de clovni.

   16. Am planuri fixe ce-mi privesc viitorul.

   17. Sunt vegetariană şi am început să mă simt rău de la mirosul cărnii animale.

   18. Vreau să simt libertatea înotului din nou.

   19. Nu-mi place să vorbesc despre banalităţiile care-i bucură pe alţii.

   20. Ieri mi s-a spus că sunt o fire antrepenoare.

15.  Ce zodie ești ?

Balenă ce s-a făcut verde de la prea mult plancton.

16. Ce fel de elevă ești ? 

Dezinteresată de lucruri banale şi gata să incendieze vise şi oameni ce-i displac. Cred că par destul de plictisită în ochii altora, dar singura materie care mă satisface este biologia, pe partea de anatomie.

ana15. Atașează o poză cu multe dintre cărțile tale (aranjate în ce fel vrei tu, absolut oricum)

Telefonul moare sub ochii mei, solicit o resuscitare!

16. Atașează o poză cu tine și cartea preferată.

Telefonul moare sub ochii mei, solicit o resuscitare! #2

Continuare: doctorul încă nu a venit!

17. Ai un animal de companie ? Atașează o poză cu el.

Telefonul moare sub ochii mei, solicit o resuscitare! #3

Continuare: telefonul muri, iar înmormântarea fu dureroasă pentru toţi.

PS: Am o pisică, dar cred că e oarbă.

18. Atașează o poză amuzantă.

disHum.

19. Atașează câteva poze cu desenele tale.

tokyoAbsolut fantastic, ştiu.

20. În încheiere, ce dorești să le transmiți cititorilor tăi?

Ăăăm, citiţi şi fiţi fericiţi?

Nu mă pricep la cuvinte cu rezonanţă şi discursuri motivaţionale, o să vă spun mulţumesc că-mi citiţi blogul fără a fi obligaţi, că intraţi de plăcere şi vă place ce găsiţi, pentru mine asta contează.

Îi dau leapşa lui Jessie mai departe. Îmi pare rău dacă omit, dar acum nu-mi mai trece nimeni prin cap care ar vrea să facă leapşa.

7 gânduri despre &8222;Summer and Books- Leapșă&8221;

  1. Am ajuns din nou aici =)))) După ce am descoperit că mai multe persoane au făcut leapșa. Nu știu cine-i Cronos și chiar am râs uneori citindu-ți răspunsurile, nu mai țin minte dacă le-am citit anul trecut trecut. 🙂

    Apreciază

    1. Ai spus că o să faci şi o parte a doua :)) Eu am râs maxim de cum scriam anumite lucruri. God, nu mai vreau să citesc chestii vechi de-ale mele că parcă văd că le şterg pe toate :))
      PS: Cronos e un personaj ce m-a influenţat destul de mult într-o anumită perioadă. I-am rămas recunoascătoare pentru tot!

      Apreciază

Lasă un răspuns

