Recomandare de film #8: Minions 3D (2015)

minionsAnul apariţiei: 2015

Genul filmului: Animaţie | Comedie | Familie

Regizor: Kyle Balda, Pierre Coffin

Distribuţie: Sandra Bullock, Jon Hamm, Michael Keaton

Notă IMDb: 6.8

Minionii au revenit cu o nouă poveste a apariţiei lor pe Pământ. Aceştia au apărut la începuturile timpului, înaintea oamenilor, şi au venit cu scopul de a sluji cel mai mare nemernic pe care-l găsesc. De la slujirea dinozaurilor până la cea a conducătorilor Angliei, fiecare stăpân al acestora a fost greu de păstrat. Rămaşi singuri şi depresivi; Kevin, Stuart şi Bob merg în căutarea celui mai mare ticălos posibil.

Părerea mea:

Am ajuns să îndrăgesc aceste mingiuţe mici, galbene, chele şi bolnave de icter (glumă marca Minionii) încă de la apariţia filmului Despicable me şi de la pasiunea prietenului meu pentru aceştia. Îi găsesc amuzanţi şi simpăticuţi, chiar dacă au ajuns foarte comerciali prin toată lumea şi asta nu poate decât să mă enerveze.

Mi-a fost frică la început că va fi un film cu un plot ce nu mă va suprinde şi totul va fi extrem de comercial, mare mi-a fost mirarea când m-am trezit că sala de cinema era pe jumătate goală. Oricum ar fi, filmul mi s-a părut mai bun decât mă aşteptasem la început să fie. Mă aşteptasem într-o oarecare măsură să fie vorba de cum au ajuns minionii să-l venereze pe Gru, dar acum, când accentul cade pe aceştia, parcă totul a devenit mai interesant.

‘-Work for me, and all this will be yours: respect, power…

 -Banana!

   -…Banana!’

LdkxQÎn film există numeroase trimiteri către alte filme, de la Ratatouille până la The Texas Chain Saw Massacre. Am găsit acest lucru antrenant, având în vedere că încercam să-mi dau seama de fiecare personaj ce rol a avut în alt film, cu toate că poate ar fi mers mai puţine subtilităţi din ale filme.

Pe lângă aspectele negative, filmul a avut şi lucruri care mi-au plăcut şi motivul principal pentru care-l recomand este faptul că filmul ăsta a reuşit să mă destindă, a  reuşit chiar să mă facă să râd. Cred că fiecare dintre noi are nevoie de puţin aer şi de ceva nou, iar acest film chiar reuşeşte să-ţi dea un aer de saţietate şi te face, poate că pentru scurt timp, să te simţi mult mai bine.

Minons: ‘Bedtime story?’

Scarlett Overkill: ‘Once upon a time, there were three little pigs. The pigs encountered a big, bad wolf, who hired the three pigs to come work for her. One day, the pigs did something very stupid, so the wolf huffed, and puffed and she BLEW THEM OFF THE FACE OF THE EARTH! The end.’

minions-image-scarlet-overkill-bob-stuart-kevin-600x323-600x323Revenind la profesionalismul filmului, nu am ce comenta privind grafica: se vede că este muncită şi a fost chiar pe gustul meu. Iar plotul povestirii a fost interesant şi amuzant, ceva la care nu m-aş fi aşteptat (cred că am repetat asta de n ori până acum). Dialogurile au fost bunicele, cu toate că limba minionilor încă nu a putut fi descifrată de Google Translate, dar a fost un factor ce a contribuit la amuzamentul principal.

În încheiere, vă recomand acest film dacă doriţi să luaţi o pauză şi pur şi simplu să urmăriţi ceva care să vă amuze şi este uşor de digerat!

Trailer:

Yuki

2 gânduri despre &8222;Recomandare de film #8: Minions 3D (2015)&8221;

Lasă un răspuns

