Premiile Liebster

Am fost nominalizată la Premiile Liebster de către Diana, căreia îi mulţumesc! Am mai auzit de aceste premii acum câţiva ani, pe la începuturile ‘carierei’ mele de blogger. Este ca un fel de leapşă şi de apreciere a blogului din partea unui alt blogger.

liebster-award-logoReguli:

– Multumeşte-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei in postare;
– Răspunde la toate intrebarile primite;
– Nominalizează 11 bloggeri;
– Formulează 11 intrebari la care să raspundă cei nominalizaţi de tine;
– Nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
– Trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.
Şi acum să începem cu întrebările primite:
 
1. De ce ai ales să îți faci un blog?
Ca să mă pot exprima într-un mod pe care nu-l încercasem până atunci, ca să evoluez şi să pot comunica cu mine prin intermediul altora.
 
2. Mai ai și alt blog/alte bloguri în afară de acesta?
Da. Mai scriu pe Cărţi cu Colţi, Spital pentru suflete rănite şi Aspirină vă recomandă.
Notă: pe ultimele 2 bloguri menţionate nu există cenzură!
3. Care este cartea care a avut cea mai mare influență asupra schimbărilor ce s-au produs în viața ta?
Toate au influenţa lor şi ierarhia lor proprie în mintea mea, cred că Lolita a fost cartea aia care mi-a scurtcircuitat creierul şi m-a lăsat fără cuvinte.
 
4.Dacă ai avea șansa să trăiești pentru tot restul vieții tale într-o carte, ai alege să o faci? Dacă da, în ce carte?
Aş alege Naruto, şi aici mă refer la seria manga. Mi se pare că este interpretarea realităţii din fantastic. Şi cine nu îşi doreşte puteri?
 
5. Care este filmul tău preferat și de ce?
Girl, interrupted. M-am regăsit enorm în fiecare personaj, iar adevăratul motiv pentru care acest film e numărul 1 este acela că am reuşit singură să-mi dau seama ce se întâmplă cu mine.
 
6. Ce înseamnă scrisul pentru tine?
Mă face să simt. Şi ăsta e unul dintre cele mai geniale lucruri.
 
7. Cum ai început să citești?
Citesc de când sunt mică, dar m-am apucat să citesc zilnic din clasa a 7-a. Eram plictisită şi o întrebam pe soră-mea ce hobby-uri au oamenii, iar ea mi-a spus că de obicei citesc. Am luat o carte şi nu i-am mai dat drumul.
 
8. Crezi că ai putea trăi fără să citești?
Da, fiinţa umană se poate adapta la orice, mai ales la lucruri care nu reprezintă o nevoie fiziologică.
 
9. Care este trupa/cântărețul tău favorit?
Anorexia Nervosa. Dar de curând am început să ascult Virgin Black, o trupă ce se dă în mitologie şi are nişte fluctuaţii ale vocii ce te îngrozeşte.
 
10. Care este lucrul pe care ți-l dorești cel mai mult să îl faci?
Vreau să mă realizez profesional, să ajung printre cei mai buni şi să ajung să fiu persoana de care am avut mereu nevoie.
 
11. Unde ai vrea să fii în acest moment?
Cu cineva de mână la muzeul lui Nabokov din Petersburg.
O să nominalizez şi eu bloggeri, cu toate că sunt sigură că au mai primit nominalizări:
Cam aceştia sunt bloggeri pe care îi nominalizez. Şi acum o să le pun o serie de 11 întrebări, la care pot răspunde dacă vor şi au timp să scrie pe blog:
1. Ce părere ai de piaţa de carte din România?
2. Ai avut vreodată gânduri sinucigaşe legate de o carte? Să o arzi, să o arunci undeva?
3. Cât timp petreci citind?
4. 5 filme care te-au impresionat?
5. La ce animeuri/desene animate te uiţi?
6. Preferi ediţia paperback sau hardcovera unei cărţi?
7. Te-ai gândit vreodată să scrii o carte?
8. Ce planuri de viitor ai?
9. Ce gen de muzică asculţi?
10. Ne poţi povesti ultimul vis avut?
11.Ce părere ai de autorii din România?
Sunteţi liber să luaţi cu toţii această leapşă, în caz că am omis să vă nominalizez!
Spor la ce vă propuneţi în această perioadă!
Yuki
6 gânduri despre &8222;Premiile Liebster&8221;

Lasă un răspuns

