Cronică dă marţi #2: Vama Veche+ Pogo marca Constanţa

Neaţa cititori, astăzi este marţi, iar în orăşelul meu micuţ astăzi este piaţă *get wild*

Având în vedere că tocmai m-am întors din ‘ concediu’ am decis să povestesc ce s-a mai întâmplat cu mine în ultima luna şi cum am mai evoluat eu.

În ultima lună am fost campioană judeţeană (medaliată cu argint) la jocul: ,,Stai degeaba şi nu fă nimic”, concurs ce s-a desfăşurat în 3 etape de poveste în care fiecare concurent trebuia să-şi ducă veacul ca un antisocial părăsit de familie în propria casă.

Am început un anime pe care imediat sunt pe cale să-l termin. Este vorba de Shiki, un anime cu vampiri însetaţi de sânge şi cu lupta seculară dintre bine şi rău. Uşor clişeic, dar care te poate prinde repede printr-o poveste foarte complexă care se ramifică în multe bucăţele şi povestioare foarte bine construite şi cât se poate de plauzibile (aruncând deoparte partea supranaturală).

A fost o perioadă în care nu prea am văzut filme, m-am mulţumit să mă uit în ultimul timp doar la 3 animaţii. Am reuşit să merg la cinema la Minions, nu sunt o persoană căreia minionii ( că cică asta-i traducerea românaşilor noştri) să-i placă în mod deosebit. Îi consider ok, undeva la mediocritatea filmelor de animaţie, dar care te destind uşor-uşor. Am revăzut Monsters University, la care am adormit pe la jumătate, deci nu ştiu dacă se pune ca film ‘văzut’ şi am savurat cu o poftă nebună Spirited away, care este în topul celor mai bune animaţii văzute de mine.

Notă: genul de filme pe care le urmăresc, de obicei, este o combinaţie între dramă/horror/psihologic.

Tocmai ce am terminat de citit ‘Felii de lămâie’ de Anca Vieru, o să vin cu o recenzie cât de curând ca să-mi aflaţi părerea completă. Iar ultimele cărţi citite sunt:De ce iubim femeile’ de Mircea Cărtărescu (3 din 5 stele), ‘La răscruce de vânturi’ de Emily Bronte( 5 din 5 stele) şi Bleach. The official character book.’ (4 din 5 stele). *Puteţi da click pe fiecare titlu ca să vedeţi recenzia cărţii şi implicit părerea mea.*

Am şi primit câteva cărţi noi, de cum am ajuns acasă am şi dat o raită până la poştă.

raita

Şi acum o să vă spun cât de mişto şi de neaşteptată a fost perioada asta în care, surprinzător, am fost la mare. Niciodată nu m-am bucurat cu adevărat că o să merg la mare (poate că doar prima oară). Nu am nişte motive întemeiate, dar pur şi simplu căldura aia infernală mă fac să nu vreau să ajung prea des pe acolo. Aşa a fost şi acum, doar că am ştiut cu cine merg şi poate că asta mi-a dat speranţe că o să fie mai fain. Şi chiar a fost.

O să vorbesc despre experienţa Vama Veche 2015, nu o Vamă atât de libertină precum era acum 20 de ani, dar o Vamă ce m-a satisfăcut. Am găsit o Vamă care aştepta oameni cărora să le încarce bateriile şi cărora să le ofere amintiri plăcute. Am fost unul dintre oamenii ce s-a bucurat de Vamă.

Am încercat să dau la o parte toate cluburile house, scoase pe bandă rulantă şi aruncate în mijlocul unei populaţii de rockeri şi am ascultat mai multă muzică rock în public decât am făcut-o vreodată, am văzut mai multe tricouri cu formaţii decât mă aşteptam: de la Iron maiden şi Slipknot până la Gorgoroth şi Rammstein.

Notă #2: În caz că aţi văzut vreo tipă cu bandană şi tricou cu Avenged Sevenfold aia eram eu.

Am simţit că vibram împreună cu nişte oameni cu care aveam ceva în comun: muzică rock şi metăl. A fost genial să mergi pe plajă şi să asculţi de la AC/DC până la Red hot chilli peppers (ar fi fost şi mai şi dacă exista o cafenea de black metal, dar cred că aş fi cerut mult prea mult). Am mâncat cei mai buni cartofi făcuţi la cuptor şi cea mai bună salată cu avocado din viaţa mea, am avut cele mai călduroase zile şi cele mai năbădoiase probleme cu montarea unui cort micuţ. Am ascultat live Fără zahăr şi i-am pus să ne semneze pe o sticlă de apă Bucovina. Am stat la Stuf şi am ascultat muzică în timp ce vorbeam cu un tip psiholog. Am primit un medalion din malachit şi am stat pe nişte paturi înaintea unei mări pline de pescăruşi. Am vâslit până în largul mării ca să prindem cel ami genial peisaj. Am aşteptat 20 de minute ca o tipă să-mi împletească o codiţă din aţe colorate. Au fost două nopţi în care am dormit într-un cort, pe o saltea de o persoană, în braţele unui tip genial cu care am reuşit să împart totul.

*Şi o serie de poze*

fara yahar

asee expirat ghghh fffff

gftzsaveg

A fost pur şi simplu genial totul. Dacă vreodată voi mai fi întrebată care este idealul meu de fericire spirituală acum o să am răspunsul: Vama Veche cu o persoană genială e răspunsul. Spiritual ăsta e răspunsul.

După 2 nopţi de dormit într-un cort minuscul am decis să mergem la Zilele Prieteniei Bergenbier din Constanţa. Am reuşit să prind doar Coma, iar pe Suie şi Viţa îi ratasem. Am ascultat un black metal destul de prost de la o trupă gata lansată pe piaţă, dar Coma a reuşit să facă o atmosferă destul de ok. Au fost şi pogo-uri, adică îmbulzeală de trupuri ce sar unu’ într-altul până-şi rupe unul splina. Au fost drăguţe, cu toate că îmi e dor de cele din Braşov, parcă erau mai brutale şi lumea devenea implicit mai sălbatică cu fiecare trupă ce spărgea scena pe solouri de chitară electrică. A fost distractiv, ca o transă de muzică bună ce nu te poate lăsa.

Cam asta am făcut în ultima perioadă, sper că voi aveţi mai mult spor ca mine la ‘făcut lucruri constructive în vacanţă’.

Şi vă las cu o melodie de la Virgin Black.

Yuki

9 gânduri despre &8222;Cronică dă marţi #2: Vama Veche+ Pogo marca Constanţa&8221;

  1. Ce fain sună vacanţa ta. Şi mie îmi inspiră mersul la mare o uşoară repulsie. Până acum, înafară de câţiva maidanezi şi nişte dimineţi ok, nu am găsit nimic care să mă atragă în mod special la litoralul nostru. Oricum, după cum ai dat şi tu de înţeles, cel mai mult contează oamenii cu care eşti(în situaţii de genul), poate chiar mai mult decât locul în care eşti.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

