Leapşă cinefilă (furată)

Neaţa cititori. Astăzi am văzut o leapşă pe blogul Dianei şi am decis să o fur şi eu. Sunt întrebări care au legătură doar cu filmele, so let the game begin.

  1. Care este filmul tău preferat?

Probabil că o să trişez mişeleşte, dar o să aleg 2 filme în care m-am regăsit şi cu care am rezonat. Cred că v-am mai spus de:

Girl interrupted

weak

şi, mai puţin menţionat,

The best offer.

thebestoffer

2. Ai văzut până acum vreo ecranizare care să „bată” cartea?Dacă da, care este aceea?

TFIOS. Iniţial mi-a plăcut cartea, ca după 2 săptămâni să-mi dau seama cât de clişeică poate fi, dar cred că filmul a fost mult mai bun. Mai expresiv, zic eu.

indexsave

3. Dacă ai avea șansa să te afli în locul unui actor, care ar fi acela?

Evan Peteres, aş fi şi eu sexy odată.

gif

Glumeam, eu sunt sexy mereu.

4.Care sunt genurile tale preferate de filme?

Dramă. Dramă. Dramă. Horror.. Horror. Horror.

Babble babble babble don’t forget the violence.

boom

5.Dacă ai avea șansa să joci într-un film, care ar fi acela și de ce?

Aş juca într-un film cu maimuţe intergalactice oarbe care vor să aducă lumea într-o anarhie totală. Ar fi o animaţie, iar eu aş fi vocea copilului împăratului-maimuţă care află că lumea e pe cale să piară, iar rasa lor e ameninţată de oameni. Ar fi o animaţie sau un anime genial.

lol

6.Dacă ai fi regizor, ce fel de filme ai face? Ce tematică ar avea și în jurul căror subiecte s-ar învârti?

V-am spus idea mea cu maimuţele intergalactice…

Dar, cred că aş face filme legate de boli psihice şi evoluţia bolii în timp. Cred că aş face ceva care să şocheze prin suferinţa bolnavului şi gândirii lui. Nu ştiu, cred că ar fi dramă sau documentar.

joker

7.Obișnuiești să te uiți de mai multe ori la același film?

Nu, că mă plictisesc şi adorm. Dacă e un film deep văd mai multe detalii, dar dacă e un film mediocru nici nu mă gândesc să mă mai uit la el vreodată.

malefi

8.Care a fost cel mai dezamăgitor film pe care l-ai văzut? Dar cel mai surprinzător?

Dezamăgire totală: tot ce ţine de cărţi fantasy ecranizate, extrem de slabe.

Surprinzător: Spirited away. Uhm. Fără cuvinte.

spirited

9.Ce te plictisește cel mai tare la un film?

Clişeele. Mediocritatea. Comediile.

ffff

10.Care este coloana ta sonoră preferată?

Categoric cea de la Amelie. Daţi click AICI dacă vreţi să o ascultaţi şi voi. Categoric Yann Tiersen este unul dintre artiştii mei preferaţi. Sublim.

ame

Normal ar fi trebuit să continui cu încă 10 întrebări pe care le dau mai departe, dar cred că o să las aşa, iar cine vrea să ia leapşa e liber să o ia cu întrebările la care am răspuns şi eu. Dacă nu aveţi blog, puteţi răspunde într-un comentariu cu răspunsurile voastre.

Zi faină!

Yuki

 

4 gânduri despre &8222;Leapşă cinefilă (furată)&8221;

Lasă un răspuns

