5 things I love Saturday #1

5 things

Neaţa cititori, astăzi este Sâmbătă şi am să deschid o serie de postări noi, care se numeşte: ‘5 things I love Saturday’. Cred că din titlu v-aţi dat seama că este vorba despre 5 lucruri pe care iubesc să le fac Sâmbăta. Nu cred că există o zi specială de făcut un anumit lucru, dar cred că Sâmbăta vă voi spune nişte activităţi  pe care le puteţi face atunci când sunteţi plictisiţi, sau când vreţi ceva nou. Voi încerca să postez săptămânal, sper să reuşesc şi să nu rămân în pană de idei.

1.Astăzi ieşim la 12 noaptea şi vandalizăm un tren părăsit. Ce ai de făcut? Un graffiti. Nu un graffiti vulgar sau prostesc, ci un citat, ceva care să inspire lumea; ceva pe lângă care lumea să treacă şi să se oprească pentru câteva minute să se gândească. Nu ceva motivaţional sau siropos, ceva simplu, dar care să te pună să te gândeşti. Poate un Cioran sau un Murakami, depinde de tine ce alegi.

brickNu vandaliza un monument, un muzeu, o casă locuită, pur şi simplu creează artă pe ceva care are nevoie de arta ta.

2. Uită-te la un om pe o stradă aglomerată şi scrie o poveste despre el. Analizează-i fiecare cută şi încearcă să-i ghiceşti povestea de dincolo de zâmbet sau de rictus. Creează o poveste a omului văzut pe stradă, oferă-i un nume, un loc cald în casa ta, oferă-i ceai de-al tău. Fă-l să fie viu în imaginaţia ta mai mult de două secunde şi scrie despre el tot ce-ţi trece prin minte. Reinventează-te.

beautiful

3. Citeşte poezie. Chiar dacă nu-ţi încălzeşte inima sau nu te face să vibrezi . Poezia nu e scrisă de oameni fericiţi şi nu trebuie să te simţi neapărat bine când o citeşti. Încearcă nişte Oscar Wild, trăieşte poezia şi fii liber să o descoperi.

lack

4. Explorează. Mergi în spatele casei sau blocului, fugi prin grădină, mergi pe străzi pe care nu ai mai fost, încearcă să descoperi fiecare lucru care s-a schimbat de ultima dată de când te-ai plimbat. Ia o gură de aer proaspătă şi lasă-ţi imaginaţia să zburde în timp ce explorezi împrejurimile.

luck

5. Mergi la un concert metăl sau jazz sau orice gen de muzică asculţi şi te face să te simţi bine. Mergi cu cineva cu care ştii că o să te distrezi, fredonează, nu te lăsa intimidat de vocile altora, pur şi simplu simte-te bine.

concert

Cam asta a fost tot, ne auzim săptămâna viitoare cu o nouă postare de acest fel. Voi ce aveţi de gând să faceţi în această Sâmbătă?

Yuki

5 gânduri despre &8222;5 things I love Saturday #1&8221;

  1. Imi plac asa de mult ideile tale! Se vede ca esti mai dinamica de felul tau, eu un ador arta urbana, dar nu as iesi sa vandalizez nici macar o caramida :)) de altfel, nici nu as avea cu cine. *come be my friend*, vandalizam impreuna :))
    Am incercat sa imi imaginez viata cuiva la intamplare si desi am o imaginatie destul de bogata nu am ajuns prea departe cu asta, poate si din cauza faptului ca locuiesc intr-un oras mic si recunosc aproape toate fetele 😀
    Imi place poezia, in special Bacovia, e chiar profund, o sa-l incerc si pe Oscar Wild (pana acum nu am stiut ca scrie poezie)
    4 dovedeste foarte foarte bine latura ta dinamica, eu sunt mai statica de felul meu :))
    Ce as merge la un concert!! Dar prin zona mea nu se fac mai niciodata si mna… am avut totusi parte de un festival; super tare vara asta (Zilele Nordului) si chiar a fost fun.

    Apreciază

    1. Şi eu stau într-un orăşel super micuţ, aşa că fac naveta până în Braşov atunci când e un eveniment sau ceva care să-mi atragă atenţie.
      Şi eu sunt sedentară de felul meu, dar în ultimul timp am încercat să-mi găsesc singură ocupaţii care să mă ţină în priză :3
      Şi sigur, mergem împreună să vandalizăm :))

      Apreciat de 1 persoană

  2. Câtă motivație transmite postarea asta, super idei. Sunt spontane, dar merită să faci lucruri de genul. Cred că în momentele astea de maximă tensiune simți că trăiești cu adevărat, hihi. Abia aștept să văd ce idei mai ai.

    Gabriela
    crafting-g.blogspot.ro

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

