5 things I love Saturday (Sunday cică) #2

5-things

Neața cititori, astăzi este sâmbătă duminică, iar așa cum încerc să vă obișnuiesc o să fac o nouă postare ‘5 things I love Saturday’ (pe cea precedentă o puteți găsi AICI). Săptămâna trecută am fost total lipsită de simțul răspunderii și am rămas fără inspirație, iar săptămâna aceasta o să postez cu o zi mai târziu, dar nu-i bai! Deci, cu ce ne delectăm săptămâna aceasta?

  1. Reorganizăm biblioteca! Da, tocmai ce am primit un nou corp de bibliotecă ( cărțile mele se săturaseră să stea pe jos) așa că a trebuit să fac o reorganizare a cărților, iar pe majoritatea cărților fantasy care nu mi-au plăcut le-am pus pe rafturi noi. Deja s-a cam umplut 50% din bibliotecă, dar acum e mai ok că nu mai pun cărțile prin unghere stinghere. Ce ziceți de o rearanjare? Având în vedere că mi-am luat raft nou mă gândeam să le așez și după culori, gen rainbow, dar parcă nu arată a genul meu colorat. Așa că le-am lăsat în formula inițială :3
  2. Începe școala așă că mă gândeam să încerc să-mi termin variantele la mate și toate temele de vacanță pe care le-am primit și care mi s-au propus :)) *oh, vai, cât de conștincioasă mă simt*i-hate-math-so-much
  3. Muzică din aia death metăl e bună pentru o zi de sâmbătă/duminică, așa că am ales să vă recomand trupa Vader, o trupă cu personalitate, care cântă foarte bine God is dead și care a interpretat Raining blood mult mai bine decât originalul de la Slayer. Ah, și dacă nu vă place death metal atunci vă recomand niște Neil Young care cântă genial.
  4. Dacă sunteți plictisiți, atunci de asemenea vă pot recomanda un joc video care-mi place și de care am devenit dependentă de câteva zile. Este vorba de War Thunder, un joc online în care poți face parte din armată sau din aviație. Totul este extrem de realist, de la grafică până la mișcările bruște ce îți pot face pilotul să leșine în timpul zborului. Scopul jocului este acela de a căpăta cât mai multă experiență și de-ați upgrada avioanele până să ajungi unul dintre cei mai îndemânatici. Misiunile diferă, de la distrugerea altor avioane până la supremație aeriană. Eu zic să încercați, vă va scoate din sărite la început, dar este alegerea potrivită.sexz
  5. Şi un anime care pe mine mă amuză în momentul de faţă: Lovely Complex. Un anime în care un duo de comedie, Risa şi Otani, trăiesc în tumultul tuturor problemelor adolescentine. Recomand dacă vreţi ceva light, amuzant şi uşor ‘digerabil’.Lovely_Complex_Wiki

Cam asta a fost ce recomand eu în această sâmbătă/duminică. Spor!

Yuki

4 gânduri despre &8222;5 things I love Saturday (Sunday cică) #2&8221;

  1. O să rezist tentației de a mă apuca de acel joc, pentru că știu că o să-mi creeze dependență și deja sunt prea multe lucrurile care-mi ocupă majoritatea timpului. Anime-ul pare interesant, am auzit și mai demult ceva de el, dar nu prea m-a atras, dar dacă tot l-ai recomandat cred că o să mă uit la el…cândva…

    Apreciază

  2. Stiu cum te simti cu temele. Toti colegii ma intreaba cat am scris si eu sunt: „Aaa… da, am scris, normal ca am scris, cum sa nu scriu. ”>.< Am nevoie de multa vointa pentru a deschide macar una din variantele alea. Si am vazut animeul Lovely complex acum 2-3 ani, mi-a placut super mult, dar am impresia ca nu era terminat la momentul respectiv, probabil m-am uitat doar la primul sezon.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

