The Coffee Book Tag!

Revin cu o leapșă pe care am găsit-o de curând în lumea cititorilor din America. Nu știu sigur dacă s-a mai făcut, dar m-am decis să traduc eu întrebările (adică cât de mult au putut fi traduse anumite chestii), iar la sfârșit o să o dau mai departe. Se numește ”The coffee book tag” și după cum spune și titlul, aceasta este un mix de cărți care ți-au plăcut mai mult sau mai puțin.

1.Cafea neagră: O carte în care intrii cu greu, dar care dispune de mulți fani.

Pentru asta am decis să aleg una dintre cărțile mele preferate, și anume ”Un veac de singurătate”. Nu știu cum li s-a părut altora, dar mie mi-a luat cam mult până să reușesc să mă acomodez cu stilul de scris și cu numeroasele personaje. După părerea mea e o carte care te poate prinde foarte greu dacă nu ești obișnuit cu descriere kilometrică, dar cred, pe de altă parte, că e absolut genială și odată ce te-a prins nu o să-ți mai dea drumul. Atmosfera e una nostalgică, genul care te ia pe nepregătite.

2.Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.

Îmi e destul de greu să aleg, având în vedere că fac parte dintre cititorii care citesc o carte când au ei chef, nu când le spune vremea de afară. Dar am observat că toate cărțile celor de la Epica sunt mai preferate și mai digerabile vara; cred că ține de faptul că sunt ușor de citit pe trenuri sau prin gări, că le poți căra oriunde prin concedii și sunt ca un ‘respiro’ dacă savurezi genul.

3.Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?

Apreciam foarte mult Jules Verne pe când eram mică, erau cărțile pe care le citeam în fiecare zi și cu care adormeam. Acum nu pot să spun că aș mai citi Jules Verne, dar cred că aceste cărți țin atât de mult de copilăria mea că sigur erau printre preferatele mele la momentul lor.

4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final.

”Nivelul 26” o combinație între serialul American Horror Story și Hannibal. A fost antrenantă, un thriller din ăla ce nu te lasă să respiri și te școhează continuu.

5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni

50 shades: până și oamenii care nu se obosesc nici cu subtritările de la filme și le văd direct dublate, chiar și ăia au auzit de serie.

6.That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?

Eliade. O singură carte de-a lui și am fost convinsă că tipul e genial în scris.

7. Oops!Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.

”De ce iubim de femeile” de Cărtărescu. Îmi plăcea foarte mult autorul, până când să citesc ACEASTĂ carte, de atunci nimic nu mai e la fel…

8. Amestecul perfect. Numește o carte care a afost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.

,,Copiii paznicilor de elefanți”. Nu știu cât de mult m-a satisfăcut, dar știu că mi-a oferit o stare de bine când am citit-o, cu toate că nu am apreciat stilul de scris sau ideile prea mult.

Și o să nominalizez câteva persoane pentru leapșă (în caz că vor să o facă): Cristina Boncea, Equilibristic on words, Jessie,  Sagittarius Books, Reader’s Republic, Bookcaffe, Ozy, Dreams have wings, Secretele cărților, Simina’s Books, Where the rain falls, Crafting G.

Ca să termin într-un ton mai animat vă las o piesă Black sabbath: 

Yuki

4 gânduri despre &8222;The Coffee Book Tag!&8221;

Lasă un răspuns

