Mr. Robot: de prin seriale adunate

Neaţa devoratori de seriale! Astăzi blogul împlineşte 3 ani de activitate şi vin să diversific şi mai mult rubricile printr-un serial. De obicei nu urmăresc seriale, mi se par lungi sau lipsite de consistenţă majoritatea. Nu pot urmări un serial cu 11 sezoane şi de aceea atunci când vine vorba de a alege între film şi serial voi alege întotdeauna filmul. Cu toate acestea am urmărit câteva seriale care mi-au plăcut foarte mult. Astăzi am decis să vă vorbesc despre serialul meu preferat pe care l-am terminat săptămâna trecută, este vorba de ,,Mr. Robot”, creat de Sam Esmail.

as

Poveste îl urmăreşte pe Elliot, un hacker ce suferă de anxietate socială şi depresie. Acesta este recrutat de o companie secretă intitulată ,,Mr.Robot” ce e gata să aducă anarhia în întreaga lume. ,,Mr. Robot” are ca singur plan distrugerea companiei pe care Elliot este plătit să o protejeze, companie care i-a omorât tatăl. Atunci Elliot are de făcut o alegere uriaşă între distrugerea economiei la nivel global sau lăsarea uneia dintre cele mai periculoase corporaţii la mila destinului. 

O să încep prin a vă spune că prestaţia actorilor a fost demnă, a fost una profesională. Cu toate că majoritatea actorilor au jucat înainte în 2-3 distribuţii se vede de la o milă că au fost atent selectaţi. Elliot, interpretat de către Rami Malek, joacă absolut excepţional: de la momentele în care este drogat până la atitudinea de hacker ce este pe cale să distrugă o întreagă companie. 

tumblr_nqi9nyKTI51smkw97o2_400

Scenariul, băi oameni buni, aici vorbim de un mix între o dramă psihologică a unui depresiv şi manipularea ce există la nivel global. Vorbim de droguri,crime morbide, abuz de putere, oameni de afaceri ce dincolo de feţe sunt manipularea în persoană, de viciile care ne dictează conştiinţa şi de corupţie. Având în vedere cât de bine au jucat actorii pot spune că personajele s-au mulat cu precizie după scenariu şi povestea în sine. Mi-a plăcut că a fost vorba de mai mult decât putem vedea, că avem şi o parte tehnică de hacking care e structurată foarte bine şi că avem, în acleaşi timp, şi o parte absolut genială în care acest Elliot îşi pune întrebări existenţiale. 

robot3

Pe lângă Elliot, am fost încîntată de prestaţia lui Martin Wallström din serial, care l-a interpretat pe Tyrell. Acest personaj reprezintă tipul omului ce manipulează şi distruge prin simplul fapt că deţine putere ce vine din diversele sale şiretlicuri. Mi-a plăcut încrederea pe care o deborda în faţa altora, genul ăla de încredere ce poate distruge oamenii din jurul său, genul ăla de încredere care exprimă inteligenţă şi viclenie. 

TyrellWellick

Cred că am fost atrasă de serial prin dialogurile interioare purtate de către Elliot, acesta vorbind direct cu o persoană imaginară şi punându-şi în ,,imaginar” încrederea. De obicei, urmăresc un film sau un serial după un tipar, îmi plac cele alambicate, care ţes în jurul lor o aură de boală psihică şi care vorbesc despre depravare, plusul pe care-l iubesc şi care-l găsesc mereu ca fiind încântător este acel dialog pe care celelalte personaje nu-l percep. Dialogul omului depresiv sau al geniului. Mă atrage pentru că denotă o aură de om ,,neînţeles”, dar în adevăratul sens al cuvântului. 

A ajuns să fie serialul meu preferat după ce mi-am dat seama că vibrez odată cu stările diferselor personaje şi mă regăsesc în comportamentul lor, de multe ori auto-distructiv. 

Până acum a apărut un singur sezon, care are doar 10 episoade. Eu zic că oricâte seriale aţi avea pe lista de aşteptare ar merita să vă uitaţi la acesta, nu de alta, dar acum sufăr de tortura omului ce trebuie să aştepte până în iunie 2016 până la apariţia sezonului 2. Ar fi drăguţ să fim camarazi de suferinţă în aşteptarea unui nou sezon.

Vă aştept părerile!

Yuki

8 gânduri despre &8222;Mr. Robot: de prin seriale adunate&8221;

Lasă un răspuns

