5 things I love Saturday #3

5things

Revenind cu o categorie la care nu am mai scris de ceva timp, m-am gândit să scriu alte 5 lucruri pe care le poți face într-o zi monotonă de Sâmbătă.

  1. Jocuri video (de preferat ăsta pe care îl recomand eu, că e super mișto).

Da, este vorba despre Assassin’s Creed. Am început să mă joc primul din serie de câteva zile și tot ce pot să spun e că îmi place destul de mult și a ajuns și să mă intrige (ceea ce nu prea reușesc de obicei jocurile video). Este o poveste interesantă legată de un tânăr care are ca misiune să-și acceseze o anumită parte a memoriei pentru a găsi ceea ce caută o organizație secretă. Pentru a-și accesa memoria el își amintește dintr-un anumit punct al vieții, al strămoșilor lui, și trebuie să treacă de anumite misiuni pentru a ajunge la memoria dorită. Până acum e super mișto, deci probabil o să mă joc și continuările.

maxresdefault

2.Parcă ar merge și un serial de această dată, așa că o să aleg Hannibal, pentru că e unul dintre preferatele mele și e destul de scurtuț și aprofundează foarte mult gândirea umană și mecanismele de apărare. E un serial ce implică foarte multă manipulare și genialitate, e genul ăla de serial care implică lupta dintre două forțe inteligente ce se ‘luptă’ din amuzament. Bineînțeles, în rolul principal îl avem pe Will Graham -un tip de la FBI, care are abilitatea specifică de a intra în pielea criminalului și a-l înțelege- și Hannibal -un psihiatru rafinat, ce mai e și canibal-. E multă acțiune, personaje inteligente, întrebări existențiale pe alocuri, pshiopați, ceva psihiatrie și încercările de a înțelege gândirea umană.bon.gif

3. Puțină muzică merge oricând, așa că o să recomand câteva melodii metăl.

4. Dacă tot sunt câteva zile libere de această dată, atunci putem să avem și timp de un film. O să spun clar: ‘The Nightmare before Christmas’, regizat de către Tim Burton. E animația mea preferată, chiar dacă e și musical (pe care le urăsc cu desăvârșire). Este vorba despre Jack, care este cel mai apreciat din orașul Halloween, și care vrea practic să fure Crăciunul. Mai mult nu pot să spun, dar pentru anul 1993 mi se pare o animație genial realizată.

dce441a922549c1f923eb0816562d72d

5. Iar ca ultimă idee, vă recomand să stați pe Tumblr, e un site detsul de prietenos în care fiecare împărtășește stări prin diverse poze. Mă găsiți și pe mine pe Tumblr, îl am de vreo 2 ani și intru destul de rar, dar reușește de fiecare dată să mă relaxeze.54d6a7a8ea8e9f9258537c043994106c.jpg

Cam ăstea au fost recomandările mele, voi ce aveți de gând să faceți?

Yuki

2 gânduri despre &8222;5 things I love Saturday #3&8221;

Lasă un răspuns

