Otaku’s Corner #6: Owari no Seraph

451aa698ac59665a2263966f7c0ac371.jpg

Un virus a omorât 90% din adulții planetei și a lăsat în viață toți copiii sub 13 ani. Yu și Mika trăiesc într-un orfelinat până când sunt ‘salvați’ de către un grup de vampiri. Aceștia primesc protecție și hrană în schimbul sângelui. Timpul trece, iar Mika începe să-și ofere sângele unui nobil pentru a primi niște ‘facilități’. Totul până aceștia se decid să fugă și sunt despărțiți la ieșirea din asunzătoarea vampirilor. Acum singurul scop al lui Yu este să anihileze fiecare vampir rămas în semn de răzbunare pentru ceea ce i s-a întâmplat familiei sale.

Părerea mea:

Aceeași ciorbă reîncălzită până la epuizarea subiectului nu mi se pare cea mai ok abordare pentru un anime din 2015. Avem același plot de bătălie extrem de ‘importantă’ între oameni și vampiri și de om care vede vampirii ca pe cei mai buni prieteni.

Mi-a plăcut primul sezon, mi-a plăcut plotul povestirii cu întreaga idee de lume post-apocaliptică gata să renască din cenușă. Personajele principale au niște caracteristici bine definite, iar faptul că au fost zeci de personaje chiar mi-a plăcut. Primul sezon a încercat să impresioneze prin poveste, nu prin bătăliile de factură incredibilă din al doilea sezon. Mi s-a părut că au existat mult prea multe scene la limită, dar care nu aveau nicio finalitate și încercau să impresioneze prin faptul că ‘băi, au băgat cuțitul în Mika, dar de fapt el e în viață’.

Mi-a plăcut de Guren, mai am un singur episod ce aștept să apară din sezonul 2 și apoi o să aflu și care-i faza cu tipul badass ce ascunde zeci de secrete. Cred că a fost cel mai inteligent personaj de până acf81cf58ef0de5cda068886dbad4a6049um, că Yu s-a comportat ca prepubertarul ce vrea să omoare vampiri nobili, fără a avea o forță care să-i permită asta.

Mă așteptam la mai multe intrigi din partea ierarhizării vampirilor, adică șefa tuturor, Krul Țepeș, să-i pună la punct pe toți când simțea că ceva nu merge bine. Krul era vampirița aia sexy, care nu prea știa să conducă o împărăție, dar se comporta ca o divă (oricum, tot sexy desenată rămâne).

O calitate a acestui anime (pe care foarte rar o întâlnesc prin altele) a fost faptul că fiecare personaj în parte te intrigă într-un mod deosebit, parcă vrei să aflii ce se întâmplă cu fiecare în parte și să-i cunoști trecutul. Cred că aici o pot încadra tot pe Krul, pe care am găsit-o cu adevărat specială și probabil pe lordul Ferid.

În84525828de0f717b448a595f866e6758 principal sunt o mare fană a anime-urile cu vampiri (chiar acum mă uit la Hellsing), dar uneori cred că mai ai nevoie și de altceva, mai ales de când au început să meargă pe aceeași idee și să aibe foarte mici diferențe între ele. Parcă anime-ul ăsta mi-a adus aminte de Tokyo Ghoul, nu știu care s-a inspirat din care, dar e clar că seamănă foarte mult. 

Consider că este un anime bun, are o acțiune bine-conturată și toate cele, dar cred că ar merge să se mai condimenteze puțin și să dispună de mai multă originalitate. În rest,
dacă aveți timpul necesar și vreți să începeți un anime nou, atunci chiar cred că o să vă prindă ‘Owari no seraph’; eu știu că m-am uitat la tot în mai puțin de o săptămână. Aștept ultimul episod și chiar sper ca ăsta să nu mă dezamăgească.

Altfel, vreau să mă apuc de anime-uri mai vechiuțe și să revin în forță cu recomandări. În caz că urmăriți ‘Owari no Seraph’, atunci vă aștept comentariile mai jos. 

Yuki

4 gânduri despre &8222;Otaku’s Corner #6: Owari no Seraph&8221;

  1. Anime-ul e chiar ok,mai putin ca te lasa sa fierbi in suc propriu la foc mic,dar poate chiar asta vor.Eu mai am de vazut ultimul episod si nu cred ca totate nelamuririle de pana acum se rezolva intr-un episod.
    Un anime putin,foarte pun asemanator e 07 Ghost pe care chiar ti l-as recomanda cu caldure si mi-ar placea foarte tare sa vad o recenzie.Cred ca e singurul anime pe care l-am vazut deja de cateva ori si l-as mai vedea de cateva fara sa ma plictisesc 😀

    Apreciat de 2 persoane

  2. Nu m-am uitat la al doilea sezon încă, dar prima dată când am auzit de acest anime am fost ceva gen ‘Attack on Vampire’. Nu pot să spun că nu mi-a plăcut, a fost chiar drăguț, dar cum ai spus și tu, același subiect re-re-refolosit.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

