Booktube #10: Prima carte Tag!

Neața măi cititori! Astăzi revin cu un TAG (furat) în care vorbesc despre primele mele cărți citite.

Suntem la cel de-al 10-lea episod de Booktube și vreau să vă mulțumesc! Mulțumesc tuturor pentru sfaturi și idei! Să ne auzim la cât mai multe episoade!

Yuki

4 gânduri despre &8222;Booktube #10: Prima carte Tag!&8221;

  1. Și eu am început să citesc în clasa a 7-a. Mi-a atras atenția ce ai spus legat de prima carte pe care ai citit-o și nu ai terminat-o. Mi s-a întâmplat și mie recent când am încercat să citesc Soția Tăcută de A.S.A Harrison, însă era mult prea aproape de situația în care mă aflam atunci și simțeam că-mi citesc toate problemele așezate pe hârtie.

    Apreciat de 1 persoană

      1. E despre un cuplu în care soția este psiholog și studiază natura umană a oamenilor. Cartea este practic despre ea care-și omoară soțul, dar ce mi s-a părut mie disturbing a fost descrierea caracterului uman din punct de vedere psihologic și faptul că mă regăseam și eu în categoria de oameni deranjați care cred că totul li se cuvine. Recomand cartea, e scurtuță și ușoară, doar doar pentru când ai psihicul tare.

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

