Leapșa cinefilă: filme ce le aștepți în 2016

Am primit o leapșă de la 3 bloggeri:  Blogul unei cinefile, Cerșetor de zâmbete și Movie Zone. Mulțumesc!

Ideea este că trebuie să spui câteva filme care ți-au captat interesul și pe care le aștepți în 2016. La mine s-ar putea să fie mai puține ca la ceilalți, având în vedere că a trebuit să deschid pagina de IMDb ca să știu ce mai apare.

Doctor strange

doctor-strange (2)

Nu știu dacă e o surpiză pentru voi, dar pe mine nu mă pasionează filmele cu super-eroi. Totuși, de ce am ales filmul ăsta? Pentru actorul principal, adică Benedict Cumberbatch. Pe mine m-a convins că este un actor bun datorită prestaților sale din Sherlock și The imitation game. Abia aștept să-l văd într-o postură total diferită.

Finding Dory

©2013 Disney•Pixar. All Rights Reserved.

După ce Nemo s-a pierdut, în continuarea seriei se pare că se va pierde chiar și Dory. Aștept filmul pentru că este genul ăla de animație care mi-a animat copilăria și chiar vreau să văd ce se întâmplă în continuare. Plus că Dory era personajul meu preferat din animație.

Alice through the looking glass

depp-alice-through-the-looking-glass

L-am ales pentru că sunt absolut sigură că o să-mi placă la nebunie. Alice in Wonderland a fost absolut genial și a fost primul film la care fusesem în 3D. Sper să pot păstra ‘tradiția’ și să merg și la ăsta. Plus că pălărierul e tot Johnny Depp (steluțe în plus).

Warcraft

jctVWpNSnCt7.878x0.Z-Z96KYq

Este făcut după jocul meu video preferat, nu aș putea să pierd așa ceva. Chiar dacă am auzit comentarii negative după apariția trailer-ului.

Ice Age: Collision Course

Ice-Age-Collision-Course-Poster-2

Ca la filmul Finding Dory, asta e una dintre animațiile copilăriei.

De aici, o să pun doar posterele și numele filmelor, deoarece nu am un motiv anume pentru care vreau să le văd, iar la multe dintre ele m-a atras titlul (fără să știu plot-ul în sine) sau faptul că este al nu-știu-câtelea film dintr-o serie.

The boy 

TheBoy_2016-OfficialPoster

The conjuring 2: The enfield poltergeist

tumblr_ntv2f4cG0t1u4whbwo1_500

31

31-zombie

The Labyrinth

download.jpg

Voi ce filme așteptați anul ăsta?

PS: Sunteți liberi să luați leapșa mai departe, eu nu prea am știut cui să i-o dau.

Yuki

2 gânduri despre &8222;Leapșa cinefilă: filme ce le aștepți în 2016&8221;

Lasă un răspuns

