February Wrap-Up!

Neața cititori! M-am gândit să fac în fiecare lună câte un Wrap Up deoarece așa cred că pot da mai multe recomandări de cărți în timp util și pot spune succint ce mi-a plăcut sau nu la o carte anume.

Ce este un Wrap Up? Este o postare în care la finalul fiecărei luni voi vorbi despre cărțile citite în acea lună și ce impresie mi-a lăsat.

Păi luna asta am citit 4 cărți, nu-mi dau seama dacă asta înseamnă mult sau puțin deoarece calitativ a fost o lună bună, dând niște ratinguri între 3 și 5 steluțe.

gif

  1. Și munții au ecou de Khaled Hosseini. A început să-mi placă tot mai mult acest autor; într-un fel sunt bucuroasă că am reușit să citesc 2 cărți de-ale sale (cea de față și ‘Splendida cetate a celor o mie de sori’), dar, pe de altă parte, mi-aș dori să fi scris mai multe cărți. Sper să scrie cât mai curând. I-am dat 5/5 steluțe și a fost o carte care m-a ținut în priză și din care am deprins anumite învățături. Recenzia completă o găsiți AICI.
  2. Octopussy de Cristina Boncea. I-am dat 3 stele din 5. Mi-a plăcut ideea de bază, dar poate că aș fi vrut mai multe  detalii legate de boala psihică nou apărută. Am avut alte așteptări de la carte și pe de-o parte pot să spun că am fost mulțumită, ca pe de altă parte să spun că mi-aș fi dorit ca stilul de scris să nu se învârtă în jurul unor adolescente considerate ca fiind ‘deștepte’, dar care, din punctul meu de vedere, au fost cam ‘prostuțe’. Mi-a plăcut scena de final, mi-a amintit de familia Addams.
  3. Toate sfârșiturile sunt la fel de Andrei Cioată. Este o carte foarte emoționantă, care se învârte în jurul maturizării și al neputinței umane. Părerea mea completă o găsiți AICI. I-am dat 4/5 pe Goodreads. Am avut o problemă doar cu stilul care abunda în figuri de stil. 
  4. Pe muchie de cuțit: însemnările unui chirurg dintr-o știință imperfectă de dr. Atul Gawande. Având în vedere că sunt pasionată de psihiatrie și tot ce înseamnă medicină cartea asta ‘mi-a picat foarte bine’, am învățat o grămadă de lucruri noi și pot spune că îmi doresc să citesc toate cărțile scrise de acest autor. Este genul acela de roman în care se vorbește despre o grămadă de arii de activitate (psihologie, medicină, literatură) și care-ți deschide noi orizonturi în ceea ce înseamnă profesia de medic. 

Cam ăsta a fost Wrap Up-ul acestei luni. Am început și ‘Fight Club’, probabil este una dintre cele mai bune cărți citite în ultimele 6 luni, mă întreb continuu de ce nu l-am citit pe Chuck Palahniuk mai devreme. Oricum, voi ce ați citit în luna Februarie?

Yuki

Lasă un răspuns

