5 things I love Saturday #4

Nu am mai scris la categoria asta de prin Noiembrie, deci ar fi o idee bună să reîncep să mai scriu din când în când ce lucruri ai putea să faci într-o zi de plictis. 

  1. Pot spune că în ultimul timp mi-am omorât timpul, la propriu, printr-un joc ce a reușit să mă acapareze destul de ușor. Este vorba de Hearthstone: Heroes of Warcraft, un joc de strategie creeat de către Blizzard (care se numără printre companiile mele preferate de gaming). Jocul se bazează pe niște cărți de joc cu ajutorul cărora trebuie să-ți omori oponentul. heroes_of_warcraft_hearthstone_logo_95379_1920x1080
  2. Dacă vreți să investiți timp în talentul vostru, atunci e o idee destul de bună să vă apucați de desenat, sunt sute de tutoriale pe net care vă ajută să evoluați pas cu pas în ale desenului și să ajungeți la rezultate satisfăcătoare. Chiar și eu am început să desenz tot mai mult în ultimele luni (poate o să vă arăt din desenele mele cândva).
  3. Voluntariatul este iarăși o soluție ce nu va ajuta doar comunitatea în care trăiți, ci și pe voi înșivă. Vă ajută să vă dezvoltați,dar și să cunoașteți oameni noi și să ajungeți, în timp, să vă dați seama de ce vă place cu adevărat.Eu sunt implicată, în momentul de față, în 2 asemenea proiecte și chiar astăzi trebuie să mă văd cu unul dintre grupuri. So excited!volunteer3.jpg
  4. Dacă vreți să citiți ceva mai light atunci mangaurile sunt alegerile potrivite, poți să citești o manga a cărui anime l-ai văzut deja sau poți să încerci ceva amuzant, dar a cărui acțiune să te prindă instant (ex: Soul eater).
  5. Și, dacă nu v-a prins niciuna dintre activitățile prezentate, atunci puteți să încercați să scrieți ceva. Nu mă pricep să dau sfaturi în ale scrisului, dar cred că dacă dai tot ce ai în tine sigur va ieși ceva bunicel la final. 

Cam ăstea sunt. Eu astăzi o să merg la voluntariat și poate o să mai citesc din ‘Frankenstein’ de Mary Shelly.

Voi cum o mai duceți?

Yuki

Lasă un răspuns

