Leapşă: Most wanted

Hello lume. Nu am mai apucat de mult timp să fac o leapşă pe blog şi găsisem una foarte mişto pe blogul Lectură şi relaxare. Poate fi considerat şi un Wishlist.

1.O carte publicată pe care ți-o dorești.

Am un wishlist de zeci de cărţi, dar o să mă rezum doar la una tura aceasta: ”Suflete moarte” de N.V.Gogol (a trăit în Rusia şi mai e şi autor clasic, ce poţi vrea mai mult?).

2. O carte nepublicată pe care ți-o dorești. 

În momentul de faţă citesc Harry Potter şi Talismanele morţii, adică volumul 7 din serie. Sincer chiar aş vrea să văd care-i faza cu următoarea carte din serie care apare prin Iulie 2016. 

eca69dadb906117f1534aa9779d32150.gif

3. O carte pe care o dorești tradusă. 

Ămm, nu ştiu exact, dar clasici să fie.

4. O carte pe care ți-o dorești datorită copertei. 

Nu mă prea iau eu după copertă, dar aş alege ‘Poeme erotice’ de E.E.Cummings (că tot începe să-mi placă poezia).

5. O carte pe care ți-o dorești datorită sinopsisului. 

‘Emoţiile distructive’ de Daniel Goleman.

6. O carte pe care ți-o dorești datorită recenziilor.

‘American Psycho’ de B.E.Ellis

a33d79f6a2300bdab423ffea5b31a4f6.gif

7. O carte pe care ți-o dorești datorită autorului. 

Orice de Cioran (:

8. O carte pe care ai citit-o deja și ți-o dorești. 

‘Faust’ de Goethe. Mi-o doresc de mult timp în bibliotecă, dar niciodată nu am avut ocazia să o cumpăr.

9. O carte pe care nu ți-o dorești suficient de mult.

Aşa cum am un wishlist de sute de cărţi, aşa am şi o listă de cărţi pe care, probabil, nu o să le cumpăr vredoată (vă dau câteva indicii: ‘Fluturi’, ‘Fifty Shades’, ‘Paper Towns’ etc.)

3ebdb719a25365d19759db2da607a423.gif

10. O carte pe care ți-o dorești pentru tot, tot, tot. 

‘Vânătorii de zmeie’ de Khaled Hosseini. Pentru că îmi place atât autorul, cât şi coperta, sinposisul şi recenziile care i s-au făcut.

Dau leapşa mai departe tuturor celor care vor să o facă. 

Yuki

3 gânduri despre &8222;Leapşă: Most wanted&8221;

Lasă un răspuns

