Ce o mai făcut Yuki #1

Hello cititori! Mă văd în situaţia în care nu prea am mai putut să scriu pe blog aşa că am ales să vă împărtăşesc ce am mai făcut în ultimul timp. 

Pentru că m-am trezit în vacanţă dintr-o dată am ales să petrec ceva timp cu voluntarii, aşa că am făcut un foc de zile mari şi am petrecut până dimineaţa. Gândiţi-vă la un foc la care vă încălziţi degetele, în jurul vostru e întuneric beznă, bezelele s-au făcut, iar cartofii copţi deja miros din foc; cunoşti oameni şi te laşi cunoscut. Uneori fumul te îneacă, uneori te întrebi de ce lumea vorbeşte cu tine, uneori aparţii şi atunci e cel mai bine.

f4d526dd2e04a0ff74a520c802d7a8c6

Încerc să-mi dezvolt cât mai mult talentele şi să ajung cât mai sus din punct de vedere al înţelegerii, aşa că m-am apucat de meditaţii şi sunt gata să iau cu asalt un curs nou. Am început să învăţ tot mai mult, iar asta nu mă poate decât bucura. Încă cred că tot corpul uman este fascinant şi încă vreau să-l disec în particularităţi. Cred că e unul dintre lucrurile pe care le iubesc şi care au rămas de-a lungul timpului.

Am încercat să citesc tot mai mult, dar parcă o barieră îmi impune un anumit număr de pagini. Dacă îmi urmăriţi activitatea pe Goodreads atunci probabil ştiţi că am terminat ‘Jumătatea rea’ de Sally Green şi am fost cât se poate de intrigată. M-am chinuit să-i găsesc un rating potrivit ceva timp; nu ştiam dacă să o compar cu alte cărţi YA englezeşti/americane (cărţi pe care nu le-am mai citit de 2 ani şi probabil de care aş avea o părere diferită având în vedere gusturile mele de acum) sau dacă ar fi trebuit să compar cartea cu contemporanii realişti pe care îi întâlnesc adesea. Până la urmă am găsit o cale de mijloc şi am reuşit să ofer cărţii un rating de 3.5/5 stele, ceea ce zic că este suficient. M-a contrariat faptul că nu există decât foarte puţine clişee, faptul că modul de scriere şi acţiunea fac cartea să fie un thriller de excepţie şi, cel mai mult, a fost percepţia binelui şi a răului, relativă şi irelevantă în ochii personajului principal, Nathan. Pentru mine toate ăstea m-au convins să citesc următorul volum, nu este o carte foarte deep, dar m-a relaxat şi am subestimat-o iniţial (lucru care nu prea se întâmplă în cazul cărţilor). Sper să-mi placă cel puţin la fel de mult următoarea carte. Apropo, Sally Green are şansa şi talentul de a ajunge un autor foarte bun dacă continuă pe o arie originală şi continuă cu munca. Se vede că e un autor ce are potenţial.

Că tot veni vorba de cărţi, acum mai citesc şi ‘Lumi paralele’ (ştiu că vă vorbeam despre cartea asta într-un video). Am citit doar 30 de pagini şi am învăţat mai multă fizică decât au reuşit vreo 7 ani de şcoală să facă. Da, e genială!

Am reuşit să obţin locul 3 la un concurs de haiku şi am simţit, după mult timp, că cineva îmi recunoaşte munca şi talentul. Amuzant e faptul că ăla a fost primul meu haiku, dar l-am scris exact aşa cum trebuie, într-o stare de iluminare în care am vizualizat muzeul de artă şi am abordat fueki (eternul artei şi dimensiunea sa atemporală). Îmi plac haikuurile, mă gândesc să-mi cumpăr cărţi cu asemenea poezii; sunt extrem de complexe dacă te uiţi şi încerci să respecţi fiecare regulă pentru ca structura să fie perfectă. Dacă ştiţi vreau autor bun de haiku să-mi spuneţi!

Şi am început serialul ‘You’re the Worst‘. Nu îmi plac comediile, dar serialul ăsta, gen serialul ĂSTA e genial! Nişte glume subtile, dar cât se poate de amuzante. M-aş uita la el continuu doar pentru starea de bine pe care mi-o dă. 

JBBmUWm.gif

Dacă vă întrebaţi, încă nu am terminat Soul eater şi am început să mă chinui să urmăresc ultimele episoade. Îmi place modul în care au luat-o lucrurile, dar chiar am nevoie de altceva în momentul de faţă, iar ‘You’re the Worst’ e remediul potrivit. Am mai început încă câteva anime-uri, cel care mă intrigă cel mai mult este chiar Mayoiga, o dramă cu ceva semi-horror. Vă las să vă convingeţi singuri!

Ah, vă las o listă cu anime-urile pe care le urmăresc acum:

capture-20160428-201401

Am început să ascult tot mai mult Pantera şi simt că mă prind versurile lor. Am primit o cană cu Nirvana de la soră-mea. E o semi-cană ca să beau mai puţină cafea. Malefică strategie, nu? :))

Am văzut că apare un nou film ‘Batman: The killing joke’ şi sunt entuziasmată de cum au fost construite personajele încă din Trailer, Joker-ul are aura aia de nebunie şi abia aştept să-l văd.

Vă las cu nişte muzică: 

Yuki

9 gânduri despre &8222;Ce o mai făcut Yuki #1&8221;

  1. Și eu am citit Jumătatea rea și daa, am cam devorat-o în o zi, două. Mi-a plăcut super mult. Acum aștept să se traducă și al treilea volum ca să continui și eu trilogia :))
    Că tot ai adus vorba de seriale.. Pot să-ți recomand un serial? (Presupunând că nu te uiți deja la el) Ăsta nu e comedie, dar s-ar putea să-ți placă. E vorba de Orphan Black. Tatiana Maslany e o actriță extraordinară. Iar eu sunt puțin obsedată de serialul ăsta, știu.:))

    Apreciază

    1. Deci mi-au recomandat mai multe persoane serialul ăsta şi chiar e pe lista mea. Simt că o să mă prindă şi o să-mi fure timpul liber mai mult decât au făcut multe animeuri.
      Îmi place ideea serialului, aştept să-mi fac puţin timp şi odată cu vacanţa de vară cred că o să îl încep 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. Am intrat pe al tau blog, dupa foarte mult timp, pentru ca aveam chef sa citesc ceva „ciudat”. M-ai dezamagit. Chestii cat se poate de normale. Eh, ce sa faci?.. Ne adaptam. Trebuie sa plec. As mai sta de vorba cu tine. Dar nu as sti(i) ce sa-ti mai spun. Am o stare ciudata. Mi-ai redat pofta de citit. Vad c-ai zis cateceva de Gogol si sufletele lui moarte. Si eu imi doresc s-o citesc. Cioran. Ah, Cioran. De cand m-asteapta el sa-l citesc…pe jos sau prin „biblioteca”…cine stie p-unde l-oi fi uitat?.. Ma roade o intrebare: crezi in Dumnezeu? Atat pe moment.
    Un vechi….admirator? Nu stiu. Oricum, cineva care te apreciaza. Cred. Gata. Deja m-am lungit. Zi faina.

    Apreciază

    1. Actualmente pregătisem o postare tip manifest şi am o ciornă cu ceva mai personal, dar nu am avut timp să le conturez aşa cum mi-am dorit.
      Cioran e genial!
      Din păcate nu, nu cred în vreo entitate. Mi-aş dori uneori să pot crede, dar toate experienţele mi-au arătat că singurul lucru care pluteşte deasupra noastră şi e verdic este doar ştiinţa. Mai avem multe de descoperit 🙂
      Tu ce crezi legat de asta?
      PS: Îmi place să citesc despre religie şi mitologie (sunt absolut fascinante!).

      Numai bine!

      Apreciază

  3. Pantera suuuunt minunați! Și eu am o pasiune pentru The Sound of Silence recent pentru că reflectă foarte bine starea mea generală din ultima vreme. Experiența cu focul de tabără sună atât de plăcut! Mă bucur că te-ai simțit bine.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

