April Wrap up!

blogusor.png

Deoarece s-a terminat luna Aprilie am decis să fac Wrap up-ul acestei luni. Am citit 4 cărţi şi sunt destul de mulţumită cu numărul de cărţi citite, până la urmă calitatea contează, nu?

wrapup.jpg

  1. ‘Harry Potter şi Prinţul Semipur’ de J.K. Rowling: A primit de la mine 5 steluţe, fiind volumul meu preferat din serie. Mi s-a părut că a fost volumul cu cea mai puţină acţiune, dar care a fost cel mai surprinzător şi în care s-a văzut evoluţia lui Harry. În caz că nu ştiţi, personajul meu preferat este Snape (e puternic, răzbunător, curajos şi inteligent). După părerea mea Snape a fost cel mai compelx personaj şi cred că ar fi trebuit să se învârtă acţiunea mai mult în jurul său.
  2. ‘Harry Potter şi Talismanele Morţii’ de J.K.Rowling: Ultimul volum al seriei cred că m-a emoţionat pe alocuri, dar în niciun caz nu pot spune că m-a surprins în vreun fel. Da, poate că moartea a 2 personaje m-a surprins într-un mod neplăcut şi m-au scârbit de-a dreptul, dar căutările lui Harry au fost cât se poate de previzibile. 
  3. ‘Sertarul cu ură’ de Anca Zaharia:  Probabil unele dintre cele mai bune poezii citite de mine până acum. Tot ce pot spune e că aştept ca Anca să scoată un nou volum (la fel de imprevizibil şi puternic în exprimare). Recenzia o găsiţi AICI.
  4. ‘Jumătatea rea’ de Sally Green: Am spus deja că oarecum m-a surprins (nu cât să-i dau mai mult de 3 stele pe Goodreads), dar a reuşit să iasă uşor din clişee. Am apreciat cum a fost construit universul Vrăjitorilor Albi şi Negri şi relativitatea cu care puteai să vezi binele şi răul. 

Cam ăstea au fost cărţile. Voi ce aţi mai citit în ultimul timp? 

Yuki

2 gânduri despre &8222;April Wrap up!&8221;

Lasă un răspuns

