Top 5 Wednesday: Cărți necitite care stau în biblioteca mea de secole

Yas, am furat tema de această săptămână de la Diana şi mă bucur că am ajuns să scriu la această rubrică din nou.

Tura asta vorbim de cărţile pe care le-am cumpărat, dar pe care nu am ajuns să le citim nici după ani buni. Motivele sunt necunoscute şi pentru mine -în mare parte-. Cu toate acestea, cred că lipsa timpului m-a făcut să le ţin prea mult timp deoparte. 

5.’Adolescentul’ de F.M.Dostoievski

Dostoievski-Adolescentul.jpg

Problema mea e că mie chiar îmi place Dostoievski, dar numărul de pagini şi faptul că am de recenzat continuu cărţi ajunge să nu-mi mai lase timp pentru cărţi cumpărate acum ceva vreme. Ştiu că am luat-o acum vreo 2 ani (perioadă în care nu citisem nimic de la el) şi acum, cu ocazia asta, o să-mi pun cartea ca ‘goal’ pentru perioada verii.

4. ‘Pistolarul’ de Stephen King

pistolarul-turnul-intunecat-vol-1_1_fullsize

Măi măi măi, am citit 2 cărţi de la Stephen King (care chiar mi-au plăcut şi din care am învăţat o grămadă de lucruri) şi totuşi nu mă pot apuca de ‘Misery’ şi ‘Pistolarul’. La prima am primit un spoiler atât de urât că nici nu mă gândesc să mă apuc de carte până nu îl uit (probabil nu o să-l uit niciodată şi o s-o citesc la un moment dat). Şi nu am dispoziţia necesară pentru ‘Pistolarul’; aici este vorba de o serie întreagă.

3.’Jurnalul unui geniu’ de Salvador Dali

salvador-dali-jurnalul-unui-geniu-4335

Dali este unul dintre pictorii mei preferaţi şi, totodată, unul dintre acele personalităţi ale istoriei care prin comportamentul şi credinţele sale nu poate fi dat la o parte. Sunt curioasă cu privire la cartea sa şi mă enervează faptul că nu am ajuns să o citesc. Cu timpul încep să descopă tot mai multe picturi de-ale sale şi mă simt destul de vinovată că tot amân citirea cărţii sale.

2. ‘Stăpânul inelelor’ de J.R.R.Tolkien

fratia-inelului-stapanul-inelelor-vol-1_1_fullsize

Aici am doar scuza cum că ediţia pe care o deţin are un scris minuscul. Am văzut filmele, care chiar mi-au plăcut. O să citesc şi cărţile, sper că vara asta. 

1.’Urzeala tronurilor’ de George.R.R.Martin.

urzeala-tronurilor-2-volume_1_fullsize

Nu mă pot apuca de carte pentru că îmi va ocupa întreg timpul (sunt foarte sigură cu privire la asta) şi nu mă pot apuca de serial căci vreau, mai întâi, să citesc cartea. Un cerc vicios pe care va trebui la un moment dat să-l sparg. Ca să nu mai vorbim de feţele dezamăgite ale oamenilor când aud că nu mă uit la GOT (de fapt, de asta chiar nu-mi pasă). Mai mult îmi pasă de faptul că nu prind glumele Got de pe Internet.

Am multe alte cărţi de care nu cred că o să mă apuc prea curând şi care aşteaptă de ceva timp să fie citite. Cu toate acestea am zeci de serii pe care nu o să le mai citesc vreodată. De ce nu le dau? O să le vină timpul (asta suna malefic în mintea mea).

Yuki

 

 

10 gânduri despre &8222;Top 5 Wednesday: Cărți necitite care stau în biblioteca mea de secole&8221;

  1. Off… Într-adevăr, foarte malefic, mai ales ca vreau sa le citesc pe toate de mai sus. I kind of hate you girl :)). Dar bine măcar ca am un coleg minunat care are toată seria GOT și mi.o împrumută și mie :). Dar chiar vreau sa citesc cartea lui Dali și cele ale lui Stephen… Bănuiesc ca voi vrea sa le am și în biblioteca (sigur voi vrea), dar trebuie sa mai aștepte pentru ca am un wishlist super lung…

    Apreciază

  2. 3:)
    Mă bucur că ai preluat topul – și mulțam pentru link-ul lăsat pe blog :3
    * coooom să nu te uiți la GoT? :))) așa îmi făceau și mie oamenii :)) * Cred că mai bine ai apuca să te uiți la serial. Adică e chiar grozav, plus că economisești timp – comparativ cu cititul cărților :)) Eu aș vrea să-mi iau cărțile după ce citesc „Regii Blestemați” aka seria-din-care-s-a-inspirat-Martin. Așa văd dacă mă prinde stilul și văd dacă mă ține mintea să rețin personajele, legăturile dintre ele și să înțeleg cartea – din câte mi s-a spus e destul de complicată, complexă și îmbârligată 😀
    xx

    Apreciat de 1 persoană

  3. Si la mine e acelasi lucru cu GoT, mi-e ca daca ma apuc, fie de serie, fie de serial, nu mai fac nimic. „Stapanul Inelelor” parca l-as citi, dar am vazut filmele si nu stiu daca am rabdare sa citesc ceva cand stiu deja plot-ul. In fine, sper sa ai tu mai multa bafta cu „necititele” 😉

    Apreciat de 1 persoană

  4. Am și eu Stăpânul intelelor și Urzeala tronurilor necitite în bibliotecă, dar la ambele au existat tentative :)). Cu prima n-am avut răbdare, de a doua n-am avut timp..dar, la fel zic, o sa le vina lor vremea! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

