Justițiarul de Sergiu Someșan: Recenzie

justitiarul_1_fullsizeMulțumesc autorului pentru  exemplar!

În urma primirii unei averi inestimabile un om este gata să se răzbune în numele stăpânului său. Dar ce îi rămâne de făcut după ce își duce la bun sfârșit planul? Nimic altceva decât să continue seria de justiții intrând în cel mai corupt domeniu.

Romanul urmărește, în paralel, mai multe vieți care se intersectează: de la o tânără psiholog ce lucrează în serviciul apărării statului până la colegii acesteia de muncă și viața criminalului.

Părerea mea: 

Este a doua carte a lui Sergiu Someșan pe care o citesc și am observat că autorul este o persoană ce își analizează cărțile din punct de vedere mitologic, istoric etc. Această carte ebb907c8e4eab021982397c86cc5f9daprevede acțiunile unui criminal ce este însetat de dorința de a schimba ceva în România, totul fiind construit după un fundament politico-istoric. Cred că această carte mi-a arătat mai multe din lumea politicii fără a încerca să-mi ‘bage pe gât’ anumite principii sau idei fără temei. 

Cartea are un ritm alert și se citește pe nerăsuflate.Mi-a plăcut stilul, dar și modul de prezentare al evenimentelor, faptul că povestea mi s-a părut cât se poate de realistă și incredibil de bine scrisă. 

Neajunsul meu a fost faptul că mi-aș fi dorit ceva mai constistent, prin asta mă refer la faptul că aș fi vrut să aflu mai multe despre personaje, să le înțeleg mai bine deciziile și să observ evenimente care să surprindă prin ambianță. Cartea a fost statică ca atmosferă, iar ăsta e unul dintre lucrurile care cred că mi-a pus o barieră în lecturarea sa.Din acest motiv nu cred că am avut un personaj care să-mi placă în mod special. Chiar mi-a displăcut Cristina datorită caracterului ei și atitudinii de copilă pe care o afișa continuu. 

5116b64a0b81785087e16f2b633134c8Ideea de bază mi s-a părut foarte bună, cu toate că sfârșitul mi s-a părut că reușește să ‘te lase în aer’. Nu știu dacă va apărea un volum următor, dar după cum s-a terminat totul mă aștept la asta. 

Momentul care mi-a plăcut cu adevărat a fost atunci când criminalul intră într-un magazin de antichități și găsește cuțitul ce-i amintește de copilărie. A fost ușor emoționant, cu toate că aș fi vrut să ni se explice mai multe despre copilăria sa și cum a ajuns prietenul unui om extrem de bogat. 

O să continui să citesc cărți scrise de Sergiu Someșan; sunt interesante, alerte și cu bază istorică: tocmai de aceea le recomand!

Cartea o puteți cumpăra de AICI.

Yuki

4 gânduri despre &8222;Justițiarul de Sergiu Someșan: Recenzie&8221;

  1. Pingback: June Wrap-Up! |

Lasă un răspuns

