BOOKBLOGGER TAG

Hei hei! Cerșetor de zâmbete mi-a lăsat un tag pe care am zis că ar fi interesant să îl fac. 

1. Top trei lucruri pe care nu le suporți la o carte?

Nu suport cărțile care nu au o atmosferă specifică, care au personaje abia schițate și cărțile care nu te învață ceva consistent. 

2. Descrie locul tău perfect pentru citit.

Pe tren, când cineva are chef de depănat amintiri și tu nu știi cum să scapi mai repede de el. 

tumblr_n5169kMWWh1r4e5eao1_400.gif

3. Trei confesiuni legate de cărți.

Nu prea îmi plac seriile. Citesc,în ultimele luni, doar noaptea. Odată am vrut să-mi aranjez biblioteca în stil Rainbow, dar am renunțat în câteva secunde la idee. 

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?

Știu că voi,cei care creați aceste tag-uri aduse din Iad, vă hrăniți din suferința mea interioară știind că o să trebuiasă să recunosc a mia oară că am plâns la Jocurile foamei. Se putea și mai rău, da?

Am doar scuza că eram mică pe atunci (și nu, nu a fost acum 2 zile).

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?

‘Insula diavolului’ de Ciprian Mitoceanu. Probabil că după ce o termin de citit mă uit la toate filmele cu Ted Bundy și citesc tot istoricul lui Henry Lucas Lee. 

6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?

Cola și jeleuri și budincă și înghețată și ciocolată cu mentă și cafea și orice are gust bun și îmi place. Fără 7 Days cu ciocolată. Ăla mi se pare scârbos.

7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.

Păi ‘tuturor’ e destul de abstract; dacă te referi la persoane care nu citesc nici măcar eticheta de la Salam să vadă dacă a expirat atunci o să recomand Stephen King (de preferat un roman de al său, gen ‘Salem’s lot’, care am văzut că prinde), Anne Rice (cu al său vampir Lestat) și Haruki Murakami cu ‘În noapte’. Pe mine m-ar prinde asemenea cărți dacă nu aș citi în mod regulat (și altfel mă prind, dar asta e altă poveste).

8. Arată-ne o poză cu raftul tău favorit din biblioteca ta.

Nu am un raft favorit, dar am un tablou cu prima pagină din ‘Lolita’. E partea mea favorită din bibliotecă.

9. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.

Pasiune. Artă. Obsesie.

10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?

Odată am vrut să citesc cu capul în jos: am căzut în cap (de-aia sunt cum sunt acum).

tumblr_lv1cop7Zqn1r4alnuo1_500.gif

O să dau această leapșă: Dianei, Laviniei, lui Daniel, lui Twist și Lilianei.

Yuki 

5 gânduri despre &8222;BOOKBLOGGER TAG&8221;

Lasă un răspuns

