June Wrap-Up!

Neața cititori! Luna Iunie și-a dat duhul și Yuki s-a gândit să posteze un Wrap-Up cu ceva impresii generale ale lunii privind activitatea sa livrească.

page

  1. ‘Așa grăit-a Zarathustra’ de Friedrich Nietzsche: o carte care mi-a luat mult timp să o citesc, dar care a meritat și din care am reușit să extrag o grămadă de idei privind originea Supraomului și menirea pe care am ajuns să o am. Cărțile de filosofie mă ajută să mă descopăr și să înțeleg mai bine anumite lucruri. O recenzie găsiți aici.
  2. ‘Justițiarul’ de Sergiu Someșan. Un thriller mystery cu mult suspans și ceva răsturnări de situație. Recenzie aici.
  3. ‘Poetry and short stories by a bipolar girl’ by Melissa Burke. Am câștigat cartea pe Goodreads la un giveaway, iar coletul mi-a ajuns în vreo 2 zile. Am citit-o pe tren, cu toate că simțeam că citesc Tumblr-ul unui depresiv. A fost destul de enervantă pe alocuri, mă așteptam să citesc despre toate tulbulările despre care vorbea tipa pe prima pagină. Dar a fost o surpriză plăcută să-i observ evoluția și să-i citesc poveștirile foarte dubioase cu llame. 
  4. ‘În noapte’ de Haruki Murakami. Cred că recenzia spune totul: atmosferă, stil bine-accentuat, personaje nuanțate foarte bine. 

De asemenea, imediat termin ‘Insula diavolului’ de Ciprian Mitoceanu. Abia aștept să văd lista de zeci de filme cu Ted Bundy, Dahmer, Ed Gein pe care mi-am pus-o la wishlist. 

Voi ce ați mai citit?

Vă las ceva jos, poate vă place: 

Mai mult ca probabil ați auzit de Apocalyptica, dar cred că melodia asta e mult prea  plină pentru a fi lăsată în urmă. 

Yuki

4 gânduri despre &8222;June Wrap-Up!&8221;

  1. Am citit, de la Murakami, La sud de graniță, la vest de soare și Pădurea norvegiană. Prima mi-a plăcut mai mult, cât despre a 2-a, abia îmi mai aduc aminte acțiunea. Ori am avut eu o stare aiurea și n-am fost atentă, ori e vina cărții. 😀

    Apreciază

    1. Tocmai ce am terminat cartea. Cred că e o analiză psihologică atent studiată; parcă volumul 2 mi-a plăcut, iar faptul că o idee atât de nebunească este pusă în plan (ca un om să fie considerat criminal fără a face o crimă, ci doar pe baza geneticii) mi s-a părut de-a dreptul genial. Ca să nu mai vorbesc de faptul că sunt multe referințe ce trimit către criminali celebrii. Mi-ar fi plăcut, totuși, să existe mai multă revoltă și acțiune îmbinată cu psihologie.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

