Muzică recomandată (îmbârligătură de genuri)

Știu că nu am mai scris de mult timp ce piese mai ascult și m-am gândit să scriu un fel de postare legată de ce am mai ascultat în ultimul timp. Am încercat să strecor niște trupe mai puțin cunoscute care mi-au atras atenția. 

Într-un final am găsit unul dintre cei mai buni chitariști din lume (și nu, să nu vă aud de Slash). Este vorba de Buckethead, a cărui melodie Whitewash mi-a fost muzică de background la o prezentare la engleză despre ‘My dream house’. Tipul aduce muzica la un alt nivel, iar partea sa de ambiental, progressive metal îmbinată cu heavy metal sună foarte bine pentru urechea mea. Latura mea inspirațională pare să se arate mereu când îl ascult. Uneori am impresia că Buckethead folosește foarte multe infrasunete pentru a accentua stări, dar cred că aici intervine talentul său.

Că tot veni vorba de atmosferă… am găsit o melodie rap care îmi induce o stare anume pe care reușesec să o asociez cu un anumit moment. Nu prea pot să o descriu, versurile sunt destul de explicite și acide (lucru care-mi place). 

Ada Milea e tipa aia nebună, genul ăla de artist nebun cu versurile la ea mereu. Cred că versurile Adei sunt singurele pe care am putut să le memorez de-a lungul timpului. ‘Femurul’ a devenit deja o melodie specială pe care toți amicii știu că o cânt indiferent de situație (mai ales pe la focurile de tabără). Ada cântă folk, iar versurile sale sunt inspirate după piese de teatru.

Dacă tot am spus că o să vorbesc despre o grămadă de genuri m-am gândit să-l includ și pe Chopin cu compoziția mea preferată de la el: Nocturne No. 20 in C-sharp Minor. Dacă ar exista vreun Zeu superm atunci sunt sigură că el l-ar fi creeat special pe Chopin ca să ne încânte. Sublim, nu-i așa?

Și una dintre trupele mele favorite…Sólstafir. Trupă din Islanda care cântă de la post-metal până la black metal. Ce are diferit această trupă este emoția pe care o dă prin fiecare piesă, modul ăla dinamic black metalist și versurile cu diverse conotații.

Vă aștept recomandările muzicale!

Yuki

2 gânduri despre &8222;Muzică recomandată (îmbârligătură de genuri)&8221;

Lasă un răspuns

