7 gânduri despre &8222;Tag: The Social Media&8221;

  1. Salut! Documentar despre Cioran, zici? O, dar exista! E unul facut prin ’90 de Liiceanu pentru TVR. Are vreo 5 ore si e despre Cioran si Tutea. E o placere sa-i asculti pe amandoi, chiar daca filosofia le e total diferita.
    P.S. Spuneai la un moment dat ca printre variantele tale de viitor se numara si filosofia. Te-as sfatui, daca-mi permiti, sa nu dai acolo doar din dragoste pentru Cioran. Cioran e destul de prost vazut, atat de profesorii de la filosofie, cat si de studenti. Bine, nu garantez ca asa-i peste tot, dar astia de la Universitate-s asa mai elitisti. Un student la Filosofie a zis: „Nici Cioran si nici Eliade nu se ridica la nivelul lui Wittgenstein”. Cam numa’ de d’astia o sa ai parte, deci alege intelept, asa cum a ales Cioran cand a plecat din Romania.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Bună! Auzisem de documentar la un moment dat, mi-am amintit când ai spus că are vreo 5 ore. Când o să prind niște timp o să mă uit.
      Nu, nu o să dau la filosofie. Singurul lucru pe care o să-l fac legat de aceasta va fi să citesc din domeniu. Mulțumesc pentru sfaturi, o să țin cont de ele și, sper eu, decizia mea să fie cea mai bună decizie pentru mine!
      Merci încă o dată!

      Apreciază

  2. Revin! Am auzit astazi, la facultate, ca in interviul acela acordat de Cioran, la un moment dat, acesta il injura pe Camus. Daca te uiti la el si iti sare chestia asta in ochi, te rog sa imi lasi si mie minutul.
    O seara faina iti doresc.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: Jessie's Blog

Lasă un răspuns

