Pentru cititori #4ani

Yuki făcu 4 ani de blogging și nu făcu o postare specială, dar cred că ceea ce o să spun mai jos compensează acești 4 ani.

Am început blogul dintr-o lipsă de ocupație și dintr-o dorință uriașă de a vorbi despre cărți. Și am găsit pasiunea de a scrie. Și am găsit pasiunea de a scrie bine, tot mai bine,genial de bine. Nu știu dacă am ajuns în primul stadiu, dar știu că mi-am pus toată ambiția în a o face cât se poate de bine.  Și voiam să vă mulțumesc, pentru că mă citiți (și vizionați), că mă opriți în pauze să mă întrebați de o carte, că îmi șoptiți în ora de mate că v-a plăcut ultima postare, că îmi dați mesaje, că îmi trimiteți postere cu ‘Yuki rocks’, că nu vă afișați, dar continuați să citiți. Și voiam să vă mulțumesc că îmi sunteți primi cititori, că îmi corectați greșelile, că îmi recomandați filme și CĂ SUNTEȚI AICI. Citind, poate, chiar acum asta. 

Simt nevoia să vă spun că sunteți geniali, nu pentru că mă citiți pe mine, ci pentru că citiți și ați construit ceva mai multă: o întreagă comunitate!

Toate lucrurile ăstea mi-am dat seama că valorează mult, poate că mai mult decât aș vrea să recunosc! 

Din voi îmi iau, indirect, toată energia de a scrie (sau filma!) și pentru asta țin să vă mulțumesc (în felul meu, mai stângaci de fel!).

Mulțumesc! Mulțumesc! Mulțumesc!

PS: Abia aștept să vă văd la Gaudeamus!

4 gânduri despre &8222;Pentru cititori #4ani&8221;

    1. E pe 16-20 Noiembrie la Romexpo, București. 19, Sâmbăta, e cea mai faină și aglomerată zi (atunci merg și eu). Eu zic că merită, o experiență foarte faină cu reduceri și mulți cititori! Trebuie să ajungi, mai ales dacă ești din București!

      Apreciază

Lasă un răspuns

