Câștigător concurs Libris #4anideyuki

Hei hei!

Am ales câștigătorul concursului de AICI. Mi-a fost destul de greu, așa că am jurizat împreună cu mai mulți prieteni cititori. Au fost poze foarte bune și am stat destul de mult pentru a alege câștigătorul.

Câștigătorul concursului este: Andrei Curta. Îi puteți vedea fotografia cu care a participat aici (mult iubitul pământ al lui Ion). 

Am punctat foarte mult originalitatea și complexitatea fotografiei.

Vă aștept răspunsurile mai jos, în caz de nelămuriri!

Andrei, îți aștept datele la adresa de email: redpanda_toxic@yahoo.ro!

Îmi cer scuze că nu am putut filma și felicitări tuturor!

Yuki

Lasă un răspuns

