Bitis caudalis

Se făcea că eram în deșertul Namib din Namibia. Nu știu ce are asta specific. Făceam cuiburi pentru șerpi, tunele pentru șerpi, îmbrăcăminte pentru șerpi. Era o viperă cu corn (bitis caudalis) din Sud. Se încolăcea și mă privea mă privea, în timp ce eu îi citeam petele și le găseam nume. Aș fi vrut să îi pun numele unui autor rus, dar nu i s-ar fi potrivit. Nici numele unui cântăreț folk.Așa că l-am ascultat l-am ascultat l-am ascultat. Satisfăcător dacă abstractizam atmosfera de fundal, hipnotizant dacă îi abstractizam pe ceilalți, plictisitor dacă îi abstractizam unduirea trupului. 

Perfect. Perfect. Perfect.

Sunetul era o lopată ce împrăștia nisip în jur. Era sunetul de nisip sfărâmat în pumn, nisip ce ți se scurge pe cele 7 vertebre, nisip ce se scurgea încet, puternic, simetric, nisip ce-ți mușca intim lobul urechii. Bi-tis ca-u-da-lis. Sâsâit, tremurat, picanterie exotică din Namibia. 

Aș fi vrut să dezosez acel trup, cu mâinile libere, la căldură, culminând cu epistaxis.

Yuki

5 gânduri despre &8222;Bitis caudalis&8221;

  1. blow mind. Despre asta vorbesc. Nu mai e vorba de multa munca si ceva ce poti cizela prin multa munca, asta e deja un talent nativ. Un text brut lasat in starea lui la prima scrierea (asa cum am convingerea ca este) e genial. Deci tineam musia sa iti spun ceva, doar ca nu stiam exact ce. Genial. Sa stii ca brusc incep sa fac o mica obsesie pentru textele tale. Cred ca sunt un bitis caudalis pentru mine.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

