Schimb/vânzare de cărți #1

Mi-am dat seama că am în bibliotecă o grămadă de cărți pe care nu o să ajung să le mai citesc. Așa că am decis să fac niște postări legate de cărțile pe care vreau să le dau, asta e prima dintr-o serie lungă. Le ofer la schimb sau le pot vinde. Cărțile sunt în stare foarte bună, orice defect va fi sesizat în descriere:

DSC_0088.JPG
‘Fascinație’ de Melissa Marr: DATĂ
DSC_0090.JPG
‘Vampire academy’ (vol. 1)- Richelle Mead (EN)
DSC_0091.JPG
‘Pe urmele unui Canibal’& ‘Îngerul morții’  de Christofor Black: DATE
DSC_0092.JPG
‘Manualul războinicului luminii’ de Paulo Coelho
DSC_0094.JPG
‘Cum să spui adio’ de Katherine Taylor- DATĂ
DSC_0096.JPG
‘Orfani în Brooklyn’ de Jonathan Lethem
DSC_0097.JPG
‘Micuțele mincinoase’ (vol. 1) de Sara Shepard (ușoare urmă de uzură)- DATĂ

Deocamdată acestea sunt cărțile pe care le dau/ vând:

DSC_0101.JPG

Cărțile costă până în 15 lei. Dacă doriți să faceți un schimb atunci vă aștept propunerile! Puteți lăsa mai jos un comentariu sau îmi puteți da un e-mail la adresa: redpanda_toxic@yahoo.ro

Yuki

5 gânduri despre &8222;Schimb/vânzare de cărți #1&8221;

Lasă un răspuns

