Bitis caudalis #3

Prima parte: AICI.

A doua parte: AICI.

Dacă stai să asculți șerpii într-o zi se poate să-i auzi. Vorbesc limba oamenilor. 

Dacă îi privești îndeajuns îți vei da seama că ei toți sunt ca noi. Aceeași materie reschimbată. Aceleași principii întoarse. Aceleași fațete ale materiei colective. 

Într-o zi te vei întoarce îndeajuns de tare încât să îi vezi cum vuiesc. Vuiesc în propriile lor anti-decese. Iar într-o zi vei ajunge să stai cu ei, să mănânci aceeași pradă, să-ți îneci plictisul pe aceleași poteci, să contopești oamenii într-o masă diformă de simplitate.

Mi-au dat un dar și mi-au luat ceva în schimb. Ăsta e principiul pe care ei funcționează. Șerpii vuiesc atent în fiecare cotlon. Iar pe frunțiile lor stă scris cât costă fiecare exemplar. Am adormit în propria realitate și m-am trezit într-o măcelărie de șerpi. În care fiecare se înfruptă seducător din aceeași bucată de carne.

Și totul se învârte, iar șerpii vuiesc. Iar tu ajungi să trăiești prin prisma lor. Culminând cu haos. 

Yuki

2 gânduri despre &8222;Bitis caudalis #3&8221;

  1. Am lipsit o vreme de pe internet si imi pare rau. Nu stiu cum de am ratat a 3 a parte dar important e ca am gasit-o acum. Tind sa intru ocazional pe blogul tau, chiar data teoretic acum sunt retras si la pensie intr-o vacanta prelungita numita viata de adult. Ca si primele doua parti imi pare ca ce scrii tu e arta. Imi place arta ta atat de mult si mi-as dori ca intr-o zi sa ma plimb prin Viena cu copii mei galagiosi si sa aud oamenii de la masa de langa vorbind plangandu-se de noi pe motiv ca nu pot discuta despre textele unei anume Malina din Romania.

    Apreciază

    1. Nici eu nu mai ajuns să intru pe internet, decât foarte rar și tot mai puțin.
      Mi se pare frumos să te aud vorbind așa despre textele mele, mereu mă bucură să știu că îmi citești ‘Bitis-urile’ și că le consideri artă (chiar dacă mi se par atât de imperfecte). Mulțumesc încă o dată, Adrian (pentru loialitatea cu care citești și gândurile bune). Cine știe, poate într-o zi o să ajungem să ne împiedicăm unul de altul prin Viena 🙂 Mulțumesc! Mulțumesc! Mulțumesc! PS: Unele dintre cele mai frumoase gânduri pe care cineva mi le-a urat vreodată!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

