Bitis caudalis #4: Paradă paradă

Bungee-jumping. În realitatea realităţii altuia. În capul piciorul ochiul altuia. Simţind cum se scurge pe tine. Alt puroi. Din altă minte. Căci puroiul vine din bitis caudalis-ul fiecăruia. Şi la sfârşit întrebarea:

‘domnule şarpe, care este bitis caudalis-ul meu?’

‘nu ştiu nu ştiu nu ştiu’ îmi spune cu ochii plini de roşu

Îşi îngroaşă vocea. Venele pulsează. Iar limba i se despică în două. Sâsâitură.

‘domnule şarpe, sunteţi bine sănătos?’

Zâmbeşte ca în reclame. Cu dinţii până la cer şi înapoi: ‘Ca nou.’

Pip. Pap. Padap.

În seara asta sau poate că ieri am uitat de şerpi. Poate că asta a fost acum o lună. Niciodată nu am ştiut cu exactitate. Omul se mănâncă pe sine. Iar dintr-un colț regele Bitis țipă:

‘Arta a murit! Și voi ați omorât-o!’

Iar asta mă trezește. Îmi iau membrele, îmi deschid ochii, mă ridic din grămadă de șerpi, îi calc în timp ce trupul îmi e scăldat în puroiul lumii. Îmi retez limba în două ca să pot vorbi cu regele. O durere surdă în limbă în timp ce despicătura scoate un singur sâsâit:

‘BLASFEMIE ADUSĂ ȘERPILOR!’

 Iar regele Bitis mă aude. Și mă trimite în deșert. Pentru 40 de ani, să rătăcesc până când o balenă mă va lua în burta ei pentru 3 zile. Dar balene în deșert nu sunt, și nici alți șerpi cu care să vorbesc. 40 de ani stau și mă plimb prin nisipuri. Caut o scăpare, dar de fiecare dată dau de același arbust și mă plimb în același cerc.Așa că după 40 de ani mă opresc sub o dună și mă încolăcesc. Îmi turtesc coada sub propria greutate și o prind cu putere. Îmi înghit coada în timp ce ceilalți șerpi venerează un rege fals. Astăzi, șarpele din mine  a ieșit, iar omul o să spargă cercul deșertului devenind el un cerc. Așa că mă înghit. Totul se termină cu primul cerc al lumii. Culminând cu harakiri-ul lui Ourobros.

S U N T  O  S F E R Ă.

Yuki

Lasă un răspuns

