Libmag: o librărie cu diversitate!

Săptămâna trecută m-au contactat cei de la Libmag, o librărie plină de diversitate ce și-a deschis de puțin timp ‘porțile’ către cititori.

libmag.ro.jpg

Am intrat pe site-ul lor cu interes, iar primul lucru care mi-a atras atenția a fost chiar abundența bannerelor pe care vedeam fel de fel de reduceri și promoții: ‘Polirom de la 7,99’, lichidări de stoc de la diferite edituri și promoția prin care cumperi 2 cărți și a treia este gratis. Dădeam click după click în căutarea cărților care mă interesau, iar Libmag mi-a oferit o varietate de genuri literare, de la cărțile lui Hawking până la volumele lui Dostoievski.

Prima comandă a mers repede, am primit coletul în 2 zile, iar la orice nemălurire pe care am avut-o mi s-a răspuns în doar câteva minute. Am fost mai mult decât mulțumită de Libmag. Mi-a plăcut promptitudinea cu care se lucrează la Libmag, diversitatea cărților și prețul la care am găsit volumele care mă interesau. Echipa în sine este una foarte rapidă în ceea ce înseamnă o comandă. Recomand cu încredere!

Yuki

21361265_1529558940437776_681632319_n2.png

 

Lasă un răspuns

